Çarşamba, Nisan 29

Aslında

Yorgun argın iş çıkışı...Yoğun yılgın şüpheleriyle,korkularıyla dolaşan bir B*
(fikirleriyle,düşünceleriyle iç sesiyle dolaşmaktan düğüm olmaya ramak kalmışken)
Alışveriş merkezinin belli bir yerinde her daim bulunan gençlik.
(kendilerine has oturmaları,dansları vs. için)
Tam yanlarından geçerken;

-Avukat...
dedi içlerinden biri.

Hukuk okuyabilirdim aslında dedim.Etrafımda o kadar direten varken hemde...
Sonra 'keşke' yok dedim..
Hazır yağmur dinmiş...Uygun adım marş eve doğru B*hanım dedim...

an.zaman.mekan.alakasız.ancak 'bu' fotoğraflarım huzur veriyor bana...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bu fotoğrafın sol üstünde parmak mı var? parmaksa senin parmağın mı? biraz dolma bi parmak sanki :))

keLemek dedi ki...

-hayır o parmak değil.'Bayrak'
(ki fotoğraftan da en azından kadraja parmak katmayacak anlıyorum :) + bu fotoğraf cep telefonuyla çekilmiştir bu da ayrı bir anektodtur=)

-bir üst cevapta bahsi geçti.'Hayır' (:

-Dolma parmak nedir?

:))

Adsız dedi ki...

iyi ki hukuk okumadın
ve iyi ki tanıdım seni...
canımsın yerin kalbimde en derinlerde...

keLemek dedi ki...

ama okusam süper avukat olurdum dimi canımm :/