Pazar, Nisan 19

Öncesi Pazartesi


Bol dinlenmeli,bol sessizlikli bol özlem gidermeli bir haftasonusunu da bitirmek üzereyim.Kurstan artık epeyce sıkıldım.Bir de düşüncelerim sürekli değişim halinde olduğu için..İsteksizliğim üstümde zaten bu konudaki.Kapatalım hadi bu bahsi...
Plan yapmaya çalışıyorum sonra,şenliklerde Ankarada olmak istiyorum.Ondan önce Ereğliye gitmem gerekiyor..Tüm bunlar nasıl olacak hep birlikte izleyip göreceğiz (:
Dün denizim gelmiş konuş konuş, hemen birikmiş konuşulucaklar.İş zorlukları,yeni hayatlar,alışmalar, zorluklar.Geçicek,alışacaksın ve herşey güzel olacak dedim..Öylede olacak...
Dün günü sakin sakin dinlenerek bu günü ise deniz kenarında teyzecim, kuzencim ve ananemle çay yudumlayarak bitirdim..Günün karı benim için leziz nefis balık ekmek oldu (:
Ve gerçekten sahil inanılmaz güzel bir yer olmuş.Her haftasonu orada geçirilebilir.Hiç bir sakıncası yoktur..Etrafta o kadar çok lale var ki ve gözlerim artık o kadar alıştı ki lalere, olmayan yerleri yadırgar oldum.Hemen şuralara lale soğanları mümkünse diye rica edesim gelmiyor değil...

Bu arada unutmadan; Cuma akşamını yine canlı müzik dinleyerek geçirdik kuzenciğimle..O akşam da güzeldi.(Ayrı bir post konusu olur ya neyse :)Soft in Blue denedim bu seferde...

Bense;
ruhumu dinlendirmeliyim...enerji dolmalıyım...cebime umutlarımı yüzüme kocaman gülümsemi koymalıyım...(bu haftanın planı bu olsun)


Güzel bir hafta güzel,bir pazartesi güzel ve iyi olan herşey bana,bize, herkese...

ps:kırmızı kalp mumum nasıl sakinlik dinginlik veriyor ama değil mi?

4 yorum:

basak dedi ki...

Ankara, Ereğli tamam ama burası? :(

keLemek dedi ki...

en son oraya gelip yerleşicem sanırım
buna ne diyorsun lokummm

basak dedi ki...

ben gelip özlem gidereyim, bir iki seneye hep beraber geliriz..
şaka değil ben alt yapıyı yaptım korkulacak birşey yok :) alt tarafı farklı kıta canım :))

dikkat et bak "hep beraber!" 4ten aza uçak kaldırmıyoruz :))

keLemek dedi ki...

niye efendim, uçakta batak falan mı oynuyoruz nedir yani (:
götürün beni bu diyarlardan...evet...