Pazartesi, Nisan 6

Başlamak bitirmenin yarısıdır

Pazartesi günü bitince 'oh' diyorum böyle pek içten.Hayır biliyorum bunun Salısı var Çarşambası,Perşembesi var ama Pazartesi olayın durumun en güç kısmı gibi.Böyle cesaretlendiriyor bitişi.Pazartesi bitti diyorsun.Salı günü Çarşambanın hafta ortası olduğu düşüncesiyle huzur buluyor Çarşamba günü haftayı yarıladım;Perşembe günüde Cuma yahu yarın diyorsun.Sonra bir bakmışsın bir Pazartesi bir Cuma.Günler ekseriyetle geçiyor...
Ama neticede 'oh' blog (:
Bahar yağmurları diyebileceğimiz hafif soğuk bol ıslak günlerimiz başladı.Ben böyle az serin üşütmeyen, çokta ısıtmayan güzel bahar günlerini bekliyorum neşe dolmak için.Mesela dün ve cumartesi öyle değildi hava.Güneş tüm şahane tavrıyla her ne kadar orta da olsa soğuk soğuk esiyordu rüzgar...Bu arada şu aşağıda sürekli şimdi kaydet butonunun kendinden 'kaydediliyor...' bilgisini vermesi dikkatimi dağıtıyor haberin olsun blog.

Ayrıca hala 360 manzarasının etkisindeyim.Mekanın özelliklerinden pek bahsedemedim.Rezervasyon şart özellike cumartesi gecesi için..Kalabalıktan korkuyorsanız biraz benim gibi aşmanıza yardımcı olabilecek bir yer :)Gece 12de masaların yerini bistrolara bırakmasıyla dansçı kızlar sahne alıyor halkalarda ,masalarda (hani bu da pek tarzınız olmayabilir ama takdir edersiniz ki ilgi çekiyor)Dj'in performansı da oldukça iyiydi..Ancak diyorum ki yazın açık alanında yemek yemek en güzel aktivite olacaktır (:

Ve bir güzel haber daha güzide otobüs şirketlerimizden Efe Tur kampanyası dahilinde bir sürü bir sürü İstanbul biletim var artık.Neye sebep aldık?Tabi ki Kpds bahanesiyle..Nasılsa İstanbula gidiceksin, sınava yani diyen anneciğimi dinleyip;başka bahaneler de bulup neden gitmeyeyim felsefesiyle bu güzide işlemi gerçekleştirdim.Mutluyum gururluyum (:

Galatasarayım 1-0 aldı Gaziantep maçını.Ona dasevindim.Ümit Karan komikti bu akşam yine onu da belirtmeden geçemeyeceğim..

Böyle rengarenk açacağım...Baharla birlikte...Telkinlerim o yönde (:


"kelebek

son isteğin nedir?
sorusu,
çok, çok kolaydır,
ilk isteğin nedir?
sorusundan.

çünkü,
o soruyu
kimse kimseye soramadı,
korkusundan."



*özdemir asaf

4 yorum:

Unknown dedi ki...

kpdsye nie orda girmiyosun yokmu sınav merkezi kocaelide? sürekli istanbula geliyorsun. gerçi kocaeliye nazaran istanbul daha iyidir :)

keLemek dedi ki...

ne yazık ki yok.Büyük şehirlerde giriliyor üds-kpds gibi sınavlara.(izmiti büyük şehirden saymıyorlar.Bilmiyorlar Avrupa kenti olduğunu:))
Ayrıca kocaeli denmesi de ne garibime gidiyor.İzmit diyoruz ya biz hep ondan herhalde.
Ve evet 'gezmek,dolaşmak,günü akşam etmek' için İstanbul iyidir İzmitten..

Unknown dedi ki...

izmit böle taksim gibi bi öbeğidir kocaelinin. şehrin adı aslında kocaelidir. Ama en çok izmit kullanılır nedense Ama benim için halen ne büyükşehir ne de avrupa kenti değildir. Valla kusura bakmasın kimse içimi kasvet basıyor oraya gidince. Bi tek değirmendereyi sevdim kocaelide.

keLemek dedi ki...

doğup büyümek çevrenin burada şekillenmesi gerekiyor duygusal bağ için.Yoksa evet küçüktür.Dağla deniz arasına sıkışmıştır ama trafiği yoktur.Denizi artık olabildiğince temizdir.ulaşımı rahattır. İstanbula yakındır :))