Perşembe, Aralık 31

Happy New YeaR..

2010cum bir kac istegim olucakti senden

*saglik sihat tum sevdiklerim dostlarim yanimda olsun

** ask is hayatim yoluna girsin beni sasirtsin .. (=

*** herkes ama herkes mutlu umutlu olsun.

kazalar kavgalar savaslar olmasin.
farkindayim guzellik yarismasi dilegine benzedi sonuncusu ama huzur dolu bir dunya daha yasanilabilir degil mi..?

birde boyle bir kopecik istesem senden 2010.zaten cirf sayisin ayri bir sempatim var sana.
oper karlari havaya atar altinda dans ederim.......

MUuUuuUuTLuUuUuU SEeENEeELEeEeeEeeEeeERrRr...

Pazartesi, Aralık 28

Last Decision


su an nasil bir haldeyim blog bir bilsen..
heryer esya.ev aldi basini gidiyor.hala cristmas karmasasinda.
benim ne yapacagim ne istedigim belli degil
haftaya bu gun 21.00 de ucagim
siparisler
alisveris listem aldiklarim, alacaklarim
kararsizligim
ne olucak bilmiyorum
ne istiyor(um)
bunaldim ama onu cok net biliyorum.
bu kadar esya hangi valize sigacak onu bilmiyorum mesela
niye bu kadar yoruldum onu da bilmiyorum ayrica.

SI-KIL-DIM.

bana musade
alisveris poseti mi atarim
valiz mi firlatirim bilmiyorum
tepemdeler.

>>bu gun belli olucak bir de okul isim.
dua iyi dilek enerji hepsine cok cok ihtiyacim var.
hadi siz orda pazartesini bitirmeden..<<


her zaman neseli ve sirin olamiyorum..
hele bu siralar pek bir zor klasik kelemek olmak.

*dun aksam ki nargile..

Pazar, Aralık 27

2009 ..


Simdi 2009 yilini ugurladigimiz bu gunlerde sanirim yazilmasi gerekli bir yazidir bu ..
neler getirdi neler goturdu..
hayatimda en cok karmasanin oldugu seneydi.
en cok kararsizliklarin
en cok ne yapicam acabalarin
ne cok karamsarliklarin
en mezun hallerimin
en yeni calisan tavirlarimin
en en arkadaslarimi yeni yeni tanidigim
seneydi..
hayatimda hic unutamacagim
amerika sayfasinin acildigi.
betul hanim oldugum
kendimle cebellestigim
destek oldugum
destek aldigim
seneydi

2010 rica ederim beni 2009 kadar yorma..
saglikla sihatle mutlulukla ve neseyle gel olur mu?
zira yazarken hatirladim ne denli yoruldugumu..
yalniz olmamak guzel sey
bunca yorgunlugun altindan ailemin destegi gercek dostlarin varligiyla uyanabilmek
fevkalade bir sey.
yanimda oldugunuz icin minnettarim

beni burada da yalniz birakmayanlar apayri minnettarim.geldigimde sizlere sarilip bir 5 dakika birakmamayi dusunuyorum.
isim vermiyim herkes kendini biliyor.

2010
cok umutluyum senden.
2009 sende boynunu bukme rica ederim
sende inanilmaz seyler ogretip buyuttun beni..1 degil 5 yas aldim senden olgunluk adina.optum yanaklarindan..

*bir de cam agacim olsaydi pek guzel olurdu hersey =))

dun manhattan sokaklarindaki kelemek.ne gundu ama yazicam dunku manhattan&brooklyn macerasini da.

Cuma, Aralık 25

Mery Cristmas!




Okulumun bitmesi yilbasinin yaklasmasi derken benim part time isim birden full time'a..calisma saatlerimde Cristmas'in yaklasmasi nedeniyle 7 am-12 ye kadar cikti..evet inanilmaz biliyorum (:
deliler gibi yoruldum yorulmadim degil
ama inanilmaz eglenceli de oldu.
evimde de degildim ondan yazamiyorum
ama okuyorum.
misal
Dolunaycim kutlarim cok.

tuce ablacim kahveye geldim geliyorum

cicegim sende benim hep aklimdasin.

sevalcim sen gene pek bir az yaziyorsun hayirdir

lunacim senin de blog teman yuzunden telefonumdan okuyamiyorum seni..

yarin citye gidiyoruz
cumbur cemaat .. ee o kadar calismaya odul hak ettik hep beraber.
ne diyoruz
ozledim
yazmayi cizmeyi..

bu arada
kalsamda gitsem de
4 ocakta ucagim

Sevgiler uyumasi gereken yorgun kelebek

Meryy Cristmas everybody!




cristmas oncesi manhattan..

ve ben
tabaktaki cilek gibiyim su an..
cikolatadan yolumu ariyorum ya siz?

Cumartesi, Aralık 12

Ice ice baby


new york city'e kis ayri bir yakisirmis..
bu kiz buz pateni yapmaya bayilirmis..
isiklar onu buyuler buyuler dururmus..
bir de uyumaliymis.




*gecen aksam bizim arabamizin lastiginin patladigini soylemek istemiyorum zira bir haftaya 2 lastik olayi kafi ..
** eldivenimdeki ta$lara dikkat lutfen = )
*** nasil bir soguk burdaki.anlatilmaz ya$anir.

central parkta kelemek.

Perşembe, Aralık 10

apologize


benim icin hangisi iyiyse hangisiyle mutlu olucaksam
o olsun
lutfen.
dualarim dileklerim
enerjilerim hep bu yonde..
ne kadar enerji ne kadar dua
o kadar guclu bu kelemek!.

tesekkurler simdiden.

manhattan'a gittim donucem..

ozurler..

ps: Erdinc& Tolga 2. lastik patlagi olayi birazcik hircinlastirdi beni : (..bende $aka yaptim yoksa..
ve
Tolgacim sen zaten busbuyuksun 30 ne ki yani.. =) canim is arkadasim..
Erdincim hele sen lutfen
nazim niyazim size (:


* $imdilerde bitmekte olan okulumun ilk gunleri..

Çarşamba, Aralık 9

peki sonra?


bir somestrin daha sonuna geldigime i-na-na-mi-yo-rum!(evet surekli bir somestre bitirme halindeyim :))
gelicem gelicem diyip ortalarda yokum ya kendime kiziyorum.ama hic vakit yoktu.bir de basa gelen bin bir olay.
hafta sonlari iste oluyorum zaten..yilbasinin yaklasiyor olmasi nedeniyle insanlarda cilgin bir alisveris istegi var desem yalan olur zira zar zor satis yapiyoruz..(:
ama is arkadaslarim, calistigimiz mall pek bir keyifli is sonrasi kagit oyunlari sessiz sinema derken gunler gunleri kovaliyor burda..

bense karar asamasinda.karar bocalamasindayim..
dun annecim ve babacimla konustum uzun uzun.mesafe ne olursa olsun nasil yetisiyorlar her daim..

gunlerdir aklimda olan ve yazamadigim sey ise
su an bir kedimizin oldugu!ve benim yerime evin kizi olarak evimizde salindigi..pek bir simarik pek bir ilgi delisiymis..
ve asil olay ise benim kustan bile korkan annecigimin onu kucagina alip sevebilmesi bana gosterebilmesi kendi gozlerimle gormesem inanamam! (:




bu hafta okulum bitiyor .bakalim karar asamasindayim..demistim degil mi.
haftasonumu anlatmak istiyorum.
bir pazar yasadik ki evlere senlikti.ben kendisini black sunday ilan ettim..
odunc aldigimiz araba ile yoldayken lastigimiz patladi.yoldayken acilmayan kapisi bir anda acildi..tam eve gelmisken anahtari icerde kaldi ve kapilar kitlendi..el freni cekik gelmisiz balatalarin yanmasina ramak kalmis vs. . ve evet bunlari hepsi bir gecede oldu . .
sonra uyuyabildigimiz icin sansliydik o ayri..

havalar deli gibi sogudu burada .Turkiye bu kadar soguk degildir sanmiyorum.bir yagmur bir yagmur.hele bu sabah tamam dedim gokyuzu delinmis su altinda kalacagiz..

cuma gunu son sinavim bu gun koreli kizlarimdan biri olan Soo ile vedalastik kendisi cuma sabahi donuyor ulkesine.Ama ona da dedim simdi korede de bir evim var uygun bir zamanda gidip oralari gorebilecegim..

karar asamasindayim lafi gecmisti degil mi.
ozletiyorum degil mi.
kosturuyorum.

burdaki evlerin isiklarini gormelisiniz..bir aksam cikip cekim yapacagim sirf sizler icin.bir aksilik olmasinda..

daha fazla yazacagim artik tamaaam (:
okuyorum ama herkesi gercekten..



*i$teyken surekli yedigim gloria jeans m&m cookiesi (:
** evimizin mumlari
*** bizimkileri yemege aldigimiz aksamki cookielerimiz ..arka fonda sevimcimm

Çarşamba, Aralık 2

where is she?


yarindan sonra buralarda olacagima dair soz veriyorum.
ve hayat sana tesekkur ediyorum
karsima her daim iyi otesi ile muhtesem arasinda degisen insanlar cikardigin icin.
calisiyorum okula gidiyorum kosturuyorum bu sira cok.
okuyamiyor yazamiyorum da
yorumlarinizla yalniz birakmiyorsunuz ya beni
sizi de pek bir seviyorum!

*2. evinde $imaran kelemek!..
elifcige..(:

Cumartesi, Kasım 28

Bayram ila black Friday Karma$asi


Dun yani burda daha bitmeyen 27 kasim oyle bir gecti ki cidden hala tam hatirlamiyorum flu gibi.su an yorgunlluktan ve uykusuzluktan bayilmak uzreyim
ama dune bu gune 6am-6pm calismayi gece yarisindan sabahin 5ine dek suren bir alisveris cilginligini bir muhtesem yemegi arkasindan kagit oyunlarini
yemek oncesi misafir agirlamayi
hepsini nasil sigdirdim bilmiyorum..
yazicam uzun uzun
oncesinde
cidden uyumaliyim
zira yarin yine is (:
bayraminizi kutlar
sevimin yapmis oldugu muhtesem kek gortunlerle sizi bas basa birakirim
yours
B

Cuma, Kasım 27

canimin icine...



Tami tamina 19 sene once bu gun..
o kadar net bir sekilde aklimdaki..imkansiz degil hayir..dun gibi hatirliyorum..Babanemin elinde evimize dogru merdivenleri tirmaniyorum.Apartman lambasinda da bir problem var yanmiyor o gun.Ya da babanem yavas ciktigi icin sonmus hatirlamiyorum.Evimizden gelen isigi hatirliyorum kapinin onune dogru..
Kardesin geldi hastaneden diyor babanem.Hadi onu gorucez.
Nasil tuhaf bir duygu icimde 4 yasimdayim sadece!
hayir diyorum babane ben asagida oynayacagim arkadaslarimla.
ne arkadasim ne daha once asagida oyun oynamisligim var cunku musait bir alan yok evimizin onunde..
yok diyor bak kardesini gorucez..
ayaklarim geri geri gidiyor.
yabanci biri evimizde.
kiskanclik belkide o duygunun adi.ama daha haberim yok..
sonra goruyorum ki kucucuk minicik agzi burnu..
kurabiyeye benziyor ama onun surati diyorum..
isim secme asamasinda Ethem mi olsun Behlul mu olsun Burak mi olsun derken..

Burak olsun diyorum ben.
Burak oluyor
burak doguyor.
kardesim oluyor
canimin bir parcasi
omrum boyunca
ona birsey olmasin diye onune atladigim
cani yandiginda ondan cok canimin yandigi oluyor..

canimin ici.canimin yarisi..
Ablasinin bir tanecik kuzusu..
Sana duydugum sevginin tarifi yok..
senin icin dilediklerimde..
iyi ki dogmussun ve kardesim olmussun..
bu yasinda umarim hersey dilegince cabaladiginca yoluna girer..
cabalamadan olmuyor hic bir sey biliyorsun.

puskullu belalim.horozlanmaya aninda musait dunyalar yakisiklisi kardesim..
daha nice yillara..
her daim yanindayim.
canimin ici.

Seni Cok ama Cok Seven Ablan.
*kuzucum ilkokul 2. sinifta iken
**kuzucumla ben pamukkalede turist iken (:

Çarşamba, Kasım 25

HImMmMm


her $ey her zaman yolunda gitmeyebilir..aslinda yol nedir ?
ve pek tabi her 'her' ayri yazilir ki..


bitanecik kuzuuum kardesimm ablasinin her bir$eyi hasta olmu$.kiyamam.cabuk iyile$..oper sarilirim pek kocaman..

ozluyorum.
arada yoruluyorum
bunaliyorum da bazen..
dizim agriyor cokca.
sikayet mi ediyorum.
yok bahsediyorum sadece..


esenlikler.
yours
B*


hami$:fotograf guzel haftasonundan..bol kahkali bol sessiz sinemali..aciktigimiz icin gecenin bir yarisi yaptigimiz tostlarimiz..


annecim..sana bahsettigim kelebek..nasil ama ..




Cumartesi, Kasım 21

Party In The Usa

Hafta bitmis haberim yok.cuma bu gun diyorlar nasil yani diyorum..
schedule'lar karismis kafamda oldugu gibi..Programlar yani.bizimkilerin (Lamiam,Metin,Mustafa okul&i$ programlari buzdolabimizin ustunde asilidir.herkesin programini alip yazmistim kim nerde ne zaman bilmek icin :)
Kafamda bin bir dusunce.bu gun sesli bir sekilde soyledim daha tam net bir durum yok aslinda..
Ama sanirim ben burda biraz daha kalmak istiyorum dedim.
anneminde canim kuzeniminde sesinin tonu dustu birden..senin icin hangisi daha iyiyse o olsun.tabi ki sen ne istiyorsun o da cok onemli derlerken bir yandan da hissettiklerine yuregim ezilmedi degil.
ama onlar sadece ve sadece bir tek beni ozluyor..
herkes bir yani herkesten kastim benim ozlediklerim bir 'ben'i ozluyor..ama ben oyle miyim?
hayir degil tabi ki..
ben herkesi ayni anda ozluyorum..
yilmak mizmizlanmak yok.elimdeki firsati en iyi sekilde degerlendirmek bana yakisan..
hem net birseyde yok
bakicam arastiricam..
nedir ne degildir..
ne olabilir ne olamaz.
olsa ne olur olmasa ne olur..
birazcik daha sadece..
kendimi degil gelecegimi dusunuyorum.beni ozleyenlerinde bencilce davranmayacagini pek ala biliyorum
.
sabah okula gelmeden once kahvemi hazirlarken toefl acisini dindirmek icin bize kek getirmis olan Mrs. Cerveranin yine oyle bir supriz yapabilecegi geldi aklima durup dururken..ki keki haftalar once getirmisti..
sabah sinifa donotlarla girdi (:
bende aklimdan gectigini soyledim..
haftaya bayram.program yapiyoruz.metin direk mangal yapmak lazim dedi ama bilemiyoruz (:
bayram kutlayacagiz bizde!

ve canim cicegim sevdicegine kavustuuuuuuuuu sonundaa
en agir en yavas gecen bir 10 gun diliyorum size kumrularim..
nazar boncuklari dokuyorum tepenizden asagiya bir de.

fotograflarimi ekleyip.
headerdaki sarkiyi da TIKlayip
uyuyorum..


so i put my hands up, they're playin' my song
the butterflies fly away

so i put my hands up, they're playin' my
* Mrs.Cervera"s donot
** cafeteria'a kosan bir kelemek.bahardan kalma bir gunde!

yours
*B

Çarşamba, Kasım 18

Song


unutmadan
gunun sarkisi icin

TIK... : )

gunun iletisi ise
ikudan:

aska ucarsan kanadin yanar,aska ucmazsan kanat neye yarar?

e hadi bari bir de gunun fotografi olsun (:
central parktan..

time is flying

hafta ici hafta sonu derken gunler gunleri kovaliyor..ben kosturmacalardayim.sikayet mi?asla
Turkiyedekiler hasta olmus uzuldum aklim kaldi .
iyilestik deselerde gene de icime sinmiyor.iyi bakin kendinize rica edecegim..
ben burda iyiyim..
isime alistim :)
pazar gunu is cikisi eve gelip hazirlanipta dogum gunu partisine gittim ya..nasi gittim bilmiyorum.
dogum gunu sahibinin evi bize cok yakindi oncesinde baska arkadaslarimizi evlerinden aldik sonra hediye icin cvs e ugrandi.zira pazar gunu acik olan tek store oldugu icin.sora dogum gunu alanina ulastik ama ruya gibiydi benim icin.pek yorulmusum.
ve dogum gunu daha cok 2. bir culturel nightti zira her milletten her ten renginden insanlar vardi..keyifli ve bol lezzetliydi..
Silvana (dogum gunu kizi) kendi ulkesine has yemekler hazirlamisti (Peru) ev arkadascegizimde pek guzel bir makarna salatasiyla menuye renk katti..
ben gecenin fotograficisi olarak sadece fotograf cekip yemekleri yedim arkadas ..en keyiflisinden..
gecemizi 2 de sonlandirip evimize donduk yorgun argin neseli keyifli olarak.
ertesi sabah once lamiyaciimi okula sonrada kendimi ise biraktim.
bu gun okulda pek bir yorgundum ozetle..(:
ayrica.
1-gloria jeans'e bir suru tesekkur m&mli cookies icin
2-burda renkler nasil guzel.kirmizi turuncu..yoldayken gorup goz ziyafeti cekiyorum.bir sonraki sefere fotograflayacagimda kenara cekip :)

birde bu gun uyumama ragmen deliler gibi uykum var.
yarin okul var.
size gunaydin
bana iyi geceler demek oluyor..
farkindayim yazilacak yazilar eklenecek fotograflar var..
aklimda evet aklimda.
(:
sonucta hic birseyi unutmayan bir kelemegim ben!


ve cadiligim ustumde biraz...
bir de pasakli insana kendinden bile bir haber insana hic tahammulum yok bu gun bunu anladim.
icimdeki cadi ortaya cikiyor.
herkesten benim gosterdigim dikkati tabiki bekleyemem ama neyse iste..
hic sinirlerimi tepeme cikaran konuya girmek dahi istemiyorum..
saf degilim saf yerine konmaya calistigimda daha da sinirleniyorum..


tum sirinliligimle
hisirtili yapraklari havaya firlatip altinda dans ediyorum :)
opuyorum...


*dogum gunu evinden benim makinama takilanlar.
tum gece cektiklerimi henuz almadim (:

Pazartesi, Kasım 16

this moment


isten geldim
nasil tatli bir yorgunluk..
menajerlik teklifi (:
dogum gunu partisi hazirligi..
yoluna koyuyoruz herseyi.
du bakalim
gelicem blog.
bekke beni
mucuk :)

fotograf edit'i: king size'ina bayiliyorum..bitme suresi 5-7 dk :)

Cuma, Kasım 13

*



SUSMANIN İKİNCİ YÜZÜ

Şimdi bütün anmalar bir susmanın içinde..
Şimdi bütün susmalar bir odanın içinde..
Anlatmaya bir sözcük, bir bakış arıyorlar,
Önce sakladıkları, bir adamın içinde.
Ö.A.

Mim VII



kuzucugum cok onceden mimlemisti beni..gec olsun guc olmasin diyor.hemen cevaplara geciyorum (:


1.Bloguna neden bu ismi verdin?
cunku cidden 'kelebek' olarak bilinirim.cok sevdiklerime ben bir isim uydurur oyle seslenirim..pek bir orjinal sekilde..kelemekte boyle bir nick name'imdi benim.bana verilmis en orjinal kelebek seslenislerinden biri :(thanks for this Aliyan :))(digerleri kelebelik,kelebenk,melebek)
dolayisiyla illa ki kelebek ..kelebek guncesi kelebegin gunu blogu derken..ucsun uc uc uc kelemek olsun dedim (:

2.Blog yazarken star tribiyle istediğin,olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Her yazima illa fotograf koymaya calisiyorum..ozellikle buraya geldikten sonra.her gordugum yeri benle gorun istiyorum..kendi bilgisayarim olmassa yazamiyorum bir de..yazsam da olmamis gibime geliyor.

3.En son satın aldığın garip şey nedir?
hic garip birsey almiyorum.hep lazim olan seyleri aliyorum..(evet annecim :D :D :D)
kaktus $eklinde kolye garip olmaz degil mi hem ? (:


4.Şeker gibi olduğun anlar?
tek kelime 'Alisveriste'..$ekerden ote bal oluyorum..pamuk sekeri de diyebiliriz ..

5.Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
annen mi? hayir ablam! ben yasli gosteriyorum..
'arkadasin var mi?' ozel hayat sorgulama ama kibarca.eski usul..
var binlerce arkadasim hemde.. erkek arkadas pekiii?
hayir almiyorum tok karna dokunuyorlar zira..


6.Aynaya bakınca gördüğün?
pek bir buyumus ozlemle dolmus bir kiz cocugu..
hayati gercek 'dostlari'ni tanimis daha azca saf..

7.Kendini okutan blog dediğin?
Tik Tik Tik

8.Bu blog sahibi / sahibiyse karşılaşabileceğin yerler?
$u siralar Amerika kitasinda New Yorkta kendisini gorebilirsiniz..Okulunda, evnin civarlarinda..Blogunda..
Msnde..skypta..(:


* pek bir sevdigim Apple Bee'sten bir kare..
**ve orda yedigimiz muhtesem ispanak peynirli (: taco ile servis.
bkz: saglikli beslenen kelebek :)

Çarşamba, Kasım 11

Autumn in New York

Pazar aksami oturup tum sunumu hazirlayinca eger hava yarin guzel olursa central parka gider bu kiz dedim icimden..Tren saatlerine baktim alarmimi makul bir saate kurdum eger uyandigimda halet-i ruhiyem hala gitmek istiyor olursa yollara dokulecektim.Nitekimde oyle de oldu..Tum hazirliklar yapildi,sunum taslagi yanimiza alindi ve tren istasyonuna gidildi..normalde gecen seferki gibi kisiden bilet alacagini sanan ben saskin ordek yavrusu gibi etrafima bakindim sonra bilet makinasini gordum biletimi aldim akabinde tren yonune mantiken karar vermeye calisirken gayette yetistigim trene el salladim:) bir sonraki treni beklerken yukardaki fotografi sizler icin cektim.(karsi tarafa gecmek icin alttan gecit yapilir ey amerikalilar yoldan dolasilmaz)
Tingir mingir tren yolcugu esnasinda sunumumuzu guzelce calisip guzelce ezberledik..Amac ,yani ilk hedefimiz central park olmasina ragmen M&M tukkanina kendimizi atmakta bir sakinca gormedik..gorsel soleni kacirmanizi istemedim..hepsi hepsi bonibon :)
yummyy

yummy
Ve central parka ulastim..Asagida gorulen alan yani ilerdeki beyaz alan kisa hazirlanan buz pateni sahasi! Evet kesinlikle orda buz pateni yapmadan gelmeyi dusunmuyorum.Kesinlikle...


uzun ugraslar sonucu kendini bir gol kenarina atan gol kenarinda deli sac ben (:
gol kenarinda sik bir restaurant.ic gecirilecek turden..kayik kiralamis insanlar..yine agaclarin muhtesem renkleri..sonbahar guzel gelmis bu sehre dedirtiyor insana..
Sarinin ve kahverenginin tum tonlarini gormek mumkun..Kosan bisiklete binen kopegini gezdiren yoga yapan dans eden ipleri suya batirip cikardiktan sonra kocaman balon yapan..tum tum bu insanlari gormek mevcut..hepsi oyle telassiz oyle sakin ki hayat yavas akiyor sanar insan..yaprak hisirtilarini dinleyen renklere hayran hayran bakandim ben de..

mevsimlerin yakistigi sehirler vardir,mevsimin guzelligini gordugun..kesinlikle onlardan biri.suphesiz..
$ehrin ortasinda cennet gibi bir yer.Gokyuzune bakarken agaclar dallar, arka fonda gokdelenler..

Bu abi de usumeyen Amerikalilardan..okulda sokakta hala parmak arasi terlik giyen insan goruyorum..inanin saka degil..
Times ise bildigimiz isil isil times :) Artik bildigimiz ve bizim times oldu gordugunuz uzre..Sahiplenme duygusu boyle bir sey..(:

Bir gezelim gorelimin sonuna da boyle geldik..cikarilacak derslerden biri sonbaharda central parka tek gitmeyin zira herkes cift..Ayrica Obama Manhattan sokaklarindaki agir koku icin bir care bulsun yazin geldigimde bile oyle kotu koku yoktu..M&M e ortak olsak nasil olur..
simdilik kacmaliyim hazirlanip ise gidecegim..

ve mim ile halloween yazisini unutmadim..gelince soz.
kurumus yapraklari havaya atar
altinda dans ederim :))

yours
B*

ps:gorsel solen olmus bu yazi degil mi (:
aferin bana =P

Pazartesi, Kasım 9

Fairytale


kendi masalimin prensesiyim ..evet bu boyle..



bana pek cabuk pek kolay nazar deger..bu hep boyle olmustur.belki en cokta kendi nazarim deger...
bu aslinda inanis.
aman cok gulduk cok aglamasak.
aman hersey pek yolunda gitti raydan cikmasa.
dusunce gucune inanan bir insanim.ne dusunursek o olur evet.Ve dusunuldugu gibi secret falan da degil bunu saglayan..biricik annemdir.ne dusunursen neyi istersen onun icin gercekten cabalarsan o olur der hep bana..
ve birseyler ters gidipte ben mizildandigimda sen olumsuz dusunuyorsun o yuzden boyle oluyor olumlu dusunsen nasi yolunda gidicek hersey der pesi sira..
haklidir da .zira kendisi 'anne'dir..
ve bir 'Anne'yi hakli cikarmak icin temmuzda kar yagdiracak ilahi guc vardir.ustune kalin birseyler giy tadindaki mesaj icin..(:

bu paragraftan cikacak ozet bu gunki konusmamizda
seni cok seviyorum canimm
diyen anneme
hayirrrrrrrrrrrrrrrrrrr ben daha cok seviyorum
diye cevap verisimin akabinde
ben daha cok seviyorum ve ben anneyim ben ne dersem o
diyen annemi ne kadar Cok sevdigimdir! evet..ozet budur..

sonra gecen sali gecesinde yapmis oldugumuz kultur gecesi vardi birde.begumcugumun sarki soyledigi benim Turk ve Hindistan mankeni olup bindalli ve hint kiyafeti giydigim..(:
pek keyifli pek neseliydi.
hint mankeni olmak icin pek beyazdim ama olsun. bindalliyi da iyi tasidigim soylendi..oncesinde begusumuzun konseri sonrasinda da epey bir dansli eglencemiz vardi..o gun o hint kiyafetiyle dowling collage bahcesinde ne kosturdum ama.biri cancagizim ev arkadasimi evden almak icindi.(digeri hint kiyafetsiz provaya yetismek icindi)
kosarken begume ayakkabimi dusureyim tam olsun dedigimi hatirliyorum :)
sonrasinda tabi quizler testler sunumlar sik olmadi degil...
yarin icinde degisik bir planim var ama halet-i ruhiyeme bagli olacak..

ve de
babamla kardesimi ozleeeeediiiiiiiiim ben..


super haftalar size..
daha da super
Pazartesiler.


*dowling collage'in super odalarindan biri..orasi eskiden evmis gol kenarinda sahibi okul olsun demis.okul yapmislar.iyi olmus ama iyi..bir gun sirf orda cekim yapicam soz (:







Pazar, Kasım 8

Sobe




burda hayat kosuyor ben arkasindan bakiyorum
cok uykum geliyor
epey yoruluyorum
cokca gulup
daha cokca ozluyorum..
yine yazicaklarimi biriktiriyorum..
ama neden?
cunku bir yandan hem pratik hem harcligimi cikarma adina calismaya basladim
hem de sinavlar sunumlar yakami birakmiyor.
halloweendeki muhtesem bekarliga veda partisini sonrasinda new jersey sahilini.
akabinde bizde yenilen muhtesem yemegi..
sali gecesi yaptigimiz Culturel Nighti
pek tabi anlatacagim..
ama hadi siz yumun
ben saklanayim bir sure..
ya da ben yumayim
tum ozlemler kosturmalar telaslar saklansin bir yere..

happy SundaY!
yours
B*

*halloween donusu..o aksam Culturel night icin giyecegim kiyafetleri denemekten harap dusmus bir ben.
tavsan kulagi kirmizi burun.
elbise olmus etek.
ve bir adet ben.

Cuma, Kasım 6

küçük kız

bunu
dinledim
bu gun.sabahtan.
pek bir iclendim
sebepsiz.
dinledim
dinleyin


bir klibi var animasyon, ekran bugulandi finalinde.


cok yazicak sey birikti yine cok..yazicam soz ama soz (:
ama yukariya tik once..




birde sabah karde$im
'sabah servise bindim sen kokuyordu,bir kiz senin parfumunden kullanmis sarilacaktim kiza nerdeyse' dedi.
kiyamam kuzuuuuuum dedim.canimin icisin!


gecen sabah tokama vuran gunes duvara dusen yansima..

Salı, Kasım 3

2 bee Pirate


bu aralar kotu bir bloger olacagim haberini vermek istiyorum..
evde dahi hic bir ise zaman bulamiyoruz.bir kosturmaca bir telas.
halloween muhtesemle harkulade arasinda karar veremecegim bir sifat tadinda gecti..
ve
ben son dakikada kostumumu degistirerek "KoRsaN" oldum!
evet biliyorum kelebek olmam beklenirken ki bende kelebek kanatlari almisken son dakikada Korsan olma karari cikti ortaya..
kelebek kanatlari calismadi cunku :(

bu siralar yogunum..
yazacagim ama ..
New Jersey mi?harikaydi..
detaylar
comming soon..

ve soz verdigim gibi .
fotografim..
digerleri sonra
soz (:
zira uykusuzluktan bayilmak uzereyim.
esenlikler..
yours
B*

ps:Rachel&uncle Firat thank you very much for every thing..it was awesome for me.(bachelorette party&new jersey beach&breakfest to meet your family.. every everyy thing.)
it was my first Halloween.
and it was my best haLLoween. i know, it couldn't be better.love u soooooooo much..(:
xoxo

Cumartesi, Ekim 31

treak or treat



HaLLoween nedeniyle kapaliyiz..

ya da

NJ'e gittim donucem

en guzel karelerle ..

Treak or Treat!


HaPPY HaLLoweN.

ps. kostumumun bir parcasi..evet dondugumde aciklayacagim.
halloweende ne oldugumu..
La La La..


KIYIR.a


mesafeden yuregin buz tutar
ozlemekten..simdi yanimda olsa ... ,gulsek anlatsak dertlessek
sarilsak aglasak
dersin..
dugum olmadan bogazina
fotograf secersin.
posta kutusunu her gun kontrol eder gelen gideni gozlersin..

biraz zaman arayla 'ayni'ligi yasadik..dedigin gibi o gunde bilmiyorduk kameranin nerde oldugunu bile oyle guzel gulerken,
simdi hayatin kamerasinin nerde oldugunu kim bilir ki?
gulmeye devam etmek gerek
en guzel kare elbet yakalanir
sirt sirta iken..

love u so much..
bbf
you know that.
& thanks a lot for gorgeous card..i want to touch it every time..softlyyy like u O_O

did I say love u ?
yeap
again
love u so much.
dont forget :)
yours
kiyir (: