Perşembe, Nisan 16

Karla Karışık,Karma Karışık

Bahar günlerinde nerden çıktı değil mi 'Kar' nerden çıktı mis bahar kokan havada karma karışıklık...
Cevap veriyorum; Halet-i ruhiyemden...
Ve hayır blog.Aklından geçen vecizeyi de duyar gibiyim 'bahar aylar gevşer gönül yayları' ama alakası yok...O kadar çok şey düşünüyorum ki.O kadar şey var ki aklımda.Kararsızlık en kötüsü, ve en kötü karar kararsızlıktan iyiymiş? Öyle midir?
Fikirlerim düşüncelerim değişiyor.Bu kadar müşkülpesent olmak zorunda mıyım(ki bu kelimeyi kullanınca yaş grubum tuhaf tuhaf bakıyor.Zor beğenen diyorum peşi sıra)
Daha çok erken ,daha vakti var...Zamanı var ,birazdan, belki ilerde belki şimdi derken beş yıl geçmiş olsun istemiyorum.

peki ya istediklerim ;

Hem vazgeçip hem seçtiklerimle yepyeni bir dünya kursam
Hem isteyip de Hem yapmadığım hayallerim gerçek olsa
mesela : )

dipçik notçuk:Annelerin güzeli dün beni öptükten sonra senin kendine has kokun; melek gibi yoksa kelebek gibi mi dedi..karar verememiş (:
Bitanem mi canımın en içi mi herbirşeyim mi..evet evet
E)hepsi



herşeyde şu cheesecake'in mutlu kararlılığı olsun istiyorum...zor mu çok?


4 yorum:

Unknown dedi ki...

gönül yayları gevşemiş gevşemiiiiiş :)

keLemek dedi ki...

yorum reddedildi...
nökta.





(:

Adsız dedi ki...

dipçik notçuk:Annelerin güzeli dün beni öptükten sonra senin kendine has kokun; melek gibi yoksa kelebek gibi mi dedi..karar verememiş (:
Bitanem mi canımın en içi mi herbirşeyim mi..evet evet
E)hepsi

kıskandım kıskandım... ben de öpücemmmm...canımm benim öyle özledim ki seni tarifi yok... bu arada sadece seni öptüğümü sanıyorsan yanılıyorsun annişi de öpüyorum çok (: senin gibi harika bir evladı dünyaya getirip böyle güzel yetiştirdiği için ona çok minnettarım...

sevgilerimle

keLemek dedi ki...

utandım.mahçup oldum =)

az kaldı..beklesin beni ereğli konakları (: