Cuma, Nisan 10

Yollarım var.Kaç vakte kadar?

Gidilmesi gereken o kadar çok yer var ki...Alfabetik sırayla;

Ankara
Antalya
Ereğli (Karadeniz)
İstanbul
Kıbrıs

önem sırasına koymaya çalışıcak olursak epey zorlanırım.Gidiş sırasında yine açık ara farkla birinciliği İstanbul alıcak çünkü Mayıs 3'e şunun şurasında ne kaldı? (evet ne kaldı *B otur 2 kelime çalış)

Sabah Rabiamla konuştum ağlamaktan bitap geliyordu sesi, burnu tıkalı tıkalı.Gökhanın askerliğini nerede yapacağı ve ne kadar süreceği belli olmuş.Bir damlacık çocuğu; Ispartaya Dağ komando yedek subayı yapmışlar.Kendini 5 aya şartlandıran Rabiama fazladan 7 ay ağır geldi.Söz verdim ona hemen..Dedim sınavı atlatıyım sonraki hafta sizdeyim söz bak...Yanında olmalıyım kuzumun.

Sonra Ankaraya gitmeliyim blog.Bahar şenliklerinde Merveyi, Elifi,İlknuru okulumu bahar şenliklerini görmeliyim tekrar.Evet zaruriyetmiş gibi konuşuyorum her ne kadar öyle gözükmese bile zaruriyet.Çünkü mezun olucak kızlar (ilknuş harici) daha sonra nasıl böyle toplanabiliriz.Ankara, okulum en güzel baharda güzel değil de ne zaman güzel...

Ve Antalya..Tutulması gereken sözlerden...Keza kıbrısta öyle.Haftasonu kaçamağı olur olsa ne süper olur (:








2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kelebeğim benim rabişin seni çok seviyor... evet o gün çok zordu benim için ama şükürler olsun istanbula gönderildi benim aşkım canım gökhanım...orada yapacak acemiliğini...dualarını eksik etme inş ustabirliği de iyi bir yere çıkar... sana öyle çok ihtiyacım var ki desteğine o gülen yüzüne dostluğuna...canımdan öte canımsın sırdaşım dostum herbişeyimsin sen benim...dilerim herşey gönlünce olur ve sen de benim gibi doğru kişiyi bulup çok mutlu olursun...kalbim hep seninle... bir an önce görüşmek dileğiyle...sevgilerimle... rabişin(:

keLemek dedi ki...

süper haber.neden gsm yoluyla bildirilmedi bana (:
hmm..neyse az kaldı yanına gelince sorarım hesabı artık =))
+
aradığımız doğru kişiye şu anda ulaşılamıyor lütfen daha sonra tekrar yılmadan deneyiniz
diyorum ..
öpüyorum :)))