Çarşamba, Nisan 8

Güç bende artık

Günün sosyal aktivitesini de gerçekleştirdik...Nargile içmeyi özlemişim.İnsanlara da nargile sevgim garip geliyor.Sigaraya karşı oluşum ama nargileden bu kadar zevk alışım,hemen başlıyorlar; daha zararlı ama biliyorsun.40 paket sigaraya bedelmiş öyleymiş böyleymiş..Her gün içilmiyor ama sigara gibi diye açıklamaya başlıyorum bende.Ayda bir hatta iki ayda bir.Yanında bir güzel tavla müsabakası.Önceden zar tutarım diyerek rakibi psikolojik baskı altında itişim, pek keyifli oluyor blog...
Bu arada yazı saatlerimi değiştiriyorum an itibariyle...Artık İngilizce varsa varım,yoksa yokum..Vee B*; 'Varımmmmmmmmmm' diyorrrr (:Ders çalışacağım ders ders ders...
she-ra gibi hissediyorum kendimi..he-man ile olan ilişkilerini hiç çözememiştim küçükken.Sevgililer miydi yoksa kardeş mi yoksa arkadaş mı?Bu hep muallaktı benim için...

notumsu:bir sonraki aktive için canım arkadaşım balık sözü verdi bana marinada balık yiyeceğiz..ımmm (:
not: Fotoğraf yaz sonu bahar başlangıcı.O zamanlarda böyle güç toplamış idim.Hey gidi günler :)

2 yorum:

tuğçeadaş dedi ki...

hahaaa hakkaten yaaaa....
neydi bu he-man, she-ra ilişkisi :))
kelebekim, isimleri de öyle sıradan diilmiş yahu! abla oldum ya anladım ;)

keLemek dedi ki...

o isimleri yüzünden kardeş sanıyordum aslında hep.Birbirine uygun isimler olsa olsa kardeş olurlar diye..
Ama hep bir şüphedir içimde sevgili olabiliteleri (: