Pazartesi, Nisan 13

New Week


Yoğun bir hafta sonusunu yine geride bırakmış bulunmaktayız...
Toplantılar, kpds denemeleri..Cumartesi gezmeleri derken yine bir dinlenceden ziyade koşturmalardan ibaretti iki günüm..Bir de dün akşamın kalp çarpıntısı olan derbi!Hiç girmek istemiyorum o konuya gerçekten futboldan başka herşeyi izledik çünkü Samiyende..Saçmalardan seçmelerdi...(ama Lugano'ya ayıp demek istiyorum sadece)
Cumartesi akşamını da Antik pubta kuzenciğimle canlı müzik dinleyerek geçirdik zira pek keyifliydi.Orda canlı müzik dinlemeyi seviyorum.Bir de çalınan şarkılara eşlik etmeyi..Yani sözleri anlayıp eşlik etmek kendince zevkli bir olay bence blog.Ve evet repertuarımda bu sevgim yüzünden epey geniştir :)
(Ayrıca o Sekapark'ı ne güzel yapmışlar arkadaş.O denizin kıyısında, hemen bitiminde masalar rengarenk ışıklar.Yaz gelsin.Harika bir yer olucak orası hissediyorum.Tabi rağbet eden kitlede bu keyif oranını etkileyecek ama bakalım)
Pazar günü de kocaman bir Kpds ve akabinde Kahve dünyasında sıcak çikolata ve fondü keyfiydi benim için.(maç öncesine kadar)Fondü benim değildi pek tabi sıcak çikolatamı yudumladım daha çok..
Sonra bu gün askerliğinin ilk gününü yaşıyan tanıdıklarımı,yakınlarını düşündüm..Burkuldum bir an.Hani özlem,hasret vs. derken zor süreç...
Neyse..Bir ara -meli, -malı listesi yapacağım aklımda...
Pazartesi şeriflerimiz hayır olsun..
Güzel bir hafta neşe dolu işler bizi bulsun = )

not: kare antikpub'ın LAYD İN RED'i...pek lezizdi..


PS:
İçersindeki kalp çubuk ile evrenin tarafıma msj verdiğini düşünmeyip, kendimi şemsiyenin altındaki ÇİLEK gibi hissediyorum (:

Hiç yorum yok: