Cuma, Temmuz 29

temmuz gelir giderken.


izleyici farkinda misin bilmem ama temmuz bitiyor.
agustosun da eli kulaginda o da kapida hali hazir bitmek icin bekliyor. zaten bu sene sehr-i ramazanla bezeli agustos.sicaklari vs..

bu gun tekrar discideydim! bitmiyor sizilarim agrilarim..
cidden defolu gibi bisiyim.tabi ki sikayet degil bin bir turlu hastalikla dertle ugrasan insanlarin yaninda.
neyse disci cikisinda kendimi shopping'e vermek icin o avm senin bu avm benim dur o da benim tadinda gezdim.
sirin hasir topuklarim hicte sirin davranmadilar bana!
su an o yuzden ayaciklarim buz gibi suyun icindeler ve saat 00.58
yarin ton!la isim var.
ve sicak
beni panik atak hallere buruyor. (vuu cok degisik oldu)

hayir en sonunda damla sakizli kahve almak icin o kadar yurumeyecektim. ama oldu bi kere.
ve p.s. I love you
yu izledim bin5yuz sonra. hosmus. memleket hasretim kabardi yine zira manhattan'da geciyordu pek cok film gibi.

ve sanirim turk kahvesi yuzunden hala uykum yok ya da sicaktan.
yarin cok isim var.
sonrasini bilmiyorum
dusunmuyorum.
kis gelsin.
bakin acik ve net.
ama bi dk.
once ben sahane tatilime cikayim deniz tuzuna bulanayim.sacim deniz koksun oyle!

* tanri weheartit 'i korusun ve kollasin.cok tatli bi site.
bizlerin derdini anlatan resimcik ordan alinti..


take care cupcakes!

Hiç yorum yok: