Pazartesi, Temmuz 25

sun.set.


kabus gibi değil mi sıcaklar? lütfen susun ama, %80niniz yaz gelmeyecek bu ne soğuk yaz gelsin diye vızırdandı! bense böyle bi sıcak beklediğimden çok! öngörülü olduğumdan hiç sesimi çıkarmadım..zira biliyordum kavrulacağımızı..neyse


ayrıca o nicesine dost diye sarıldığınız klimalar yüzünden bu haldeyiz şu an hatırlatmak istedim.
beni sorucak olursanız iyiyim.aynıyım..
tatil yapamamanın burukluğu içersindeyim.
dün d.emetciğimle pazar sabahı planlı mısın plansız mı konuşması yapıp napsakkk napsakk diyip değirmendereye gitmeye karar verdik, benim canım açık havada püfür püfür vapurla karşıya geçmek istedi ancak sitedeki saat pek tabiki yanlış olunca! deniz otobüsüne talim ettik.
aslında ben ısrar etmeseydim şahane değirmendere keyfinden mahrum kalacaktık (: zira deniz otobüsünü birazcık bekledik.
sonrasında o kadar çok beklemiş ve o kadar çok konuşmuştuk ki açlıktan kendimizi güzel deniz manzaralı bi kafeye attık kararsızlıktan sonra ben bu kocaa tabak makarnayı yedim.arada dergi vs. bakıp bir ayakkabıya nasıl bin tl verilir onu konuştuk.

sonra incik boncuk bakmak suretiyle de geri döndük pek güzel bi gündü zira.
ertesi günün pazartesi oluşu canımızı sıkmadı değil ama olsun.
ayrıca rica etsem ajda'dan yakar geçerim'i dinler misiniz harkulade.
esenlikler ve serin günler dilerim.
tatil planım yok değil ama nazar değmesin gözlere gelmeyeyim diye paylaşmıyorum tamam mı!


^__^

yours B*
*gün batımı değirmendereden



2 yorum:

Stil Direktoru dedi ki...

resmen kuzum ya 2 klima yetmez oldu sonumuz hayrolsun
foto süper
en kısa zamanda tatil diler öperim

keLemek dedi ki...

kışı dört göz bekler oldum.ama gerçekten tahmin ediyordum ben böyle sıcakları. bir de klimalı ortamdan cık sıcağa gir vucut sapsallasıyor..

ayrıca çok teşekkür ederim senin gibi foto üstadı beğendiyse olmuş demektir.
ve işalaahh edaa ablacım geri sayımdayım :*
öpücük!