Pazartesi, Temmuz 18

macaron aşkına.


ooh my gudnıs sayın okuyucu,
tatlı blogum.
cehennem sıcagına nail olan tüm insancıklar...
iş yerinden bloguma girebiliyorum..(evet yazar burda raporunu yiyip bitirdiğini ve kürkçü tükkanına döndüğünü belirtmekte)
şu an fark ettim onu da.
ayrıca blogumu da çok özledim..böyle sarılıp iki yana sallanabileceğim türden özledim..
yavaş yavaş iyileşiyorum
her anlamda.
buruncuğum iyileşiyor.ruhum toparlanıyor..
ben toparlanıyorum..
yoksa aslında ben niyeyse çok seviyorum 'üzülmek'
(ne tatlı bi cümle di mi?ben de cok doğruladım (pessimist yapımı) ve cümleyi sevdim)

.

ayrıca inanır mısın eninde sonunda şu görmüş olduğunuz güzelliklerden tadma fırsatı yakaladım! öyle güzeller öyle güzeller ki gerçekten bu kadarını bekliyordum tam da..!

renkleri şirinlikleri hepsini sevme okşama böyle yanağımı yaslama hissiyatı uyandırdı bende..
neyse özetle B* macaron sever..


Aslında yazıcak ne çok şey var..ciceğin düğünü, bizim rus boys'un geliş gidişleri..şunlar bunlar epey fotograflar..dur bakalım..raporluyken evde the vampire diaries diye muhteeşm bir diziye başladım gerçekten lost heroes falan yanında hikaye kaldı.. raporlu olduğum günleri gerçekten çok iyi değerlendirdim açıkcası şimdi beklemedeyim bakalım..
bekliyorum..bekliyorum...
yaz gelsin diye tutturan sizler bu sıcaklar da size gelsin.ben hiç yaz gelsin gelmicek galiba demedim çünkü çok sıcak olacağını tahmin ettim.böyle de ön görüşlüyümdür evet ^__^


esenlikler.iyi haftalar filam.

Hiç yorum yok: