Cuma, Temmuz 8

after operey$in


evet
yine bir oldu bitti masallah ile karsindayim blog.
dun ameliyatim oldu ve gecti.
lokal anestezi ole ameliyat olmak cok degisik bir tecrubeydi tabi
bi yandan bir bir konusurken bi yandan senin bi uzvunla ugrasmalari acaip..
ameliyattan once heyecan gidermesi icin ilac verdiler
hani soyle dunya guzellesir kafam olur diye bekledim
yani anlatilanlar o yonde diye belkide ama sadece hissettigim uzerime coken agirlik ve agirlikti.
sonra gozumu kapattirmalar
yuzume bisiyler surmeler ve isleme baslamalar.
cok acaip okuyucu..inan bana tarifi yok.
bilincin acik konusuyorsun ama bi yandan da senle ugrasiyorlar.onlar icinde garip olsa gerek.
senin uzerinde calistigin insan konusuyor bidir bidir.
surekli oldumu oluyor mu diye sordum
bir de yuzumden bahsederlerken
evet ay parcasi gibidir dedim
ona bi ara gulduler onu hatirliyorum :)
simdi gelsin 10 gun raporlu dinlenme iyilesme
sureci.
ve gelsin iyi guzel haberler!
cok ihtiyacim var lutfen..
havalarda sicak olsaymis.ramazan yolda
tatil uzakta olsaymis..
guzel haberler kapimda olsaymis..

sevgiler.
imza:
yarali kelemek..

*yazamadigim guzel dugun gununden..

Hiç yorum yok: