Çarşamba, Ağustos 3

eskiden buralar hep dutlukmuş

ben sonunda dün karar verdim.


söyledim. iyi bi insanmışım ki iyi şeyler gelişti kararım neticesinde. en azından bir müddet dertlenmemem için..
sürekli okurlarım olan 1.cil yakınlarım (kuzen, inci ve ciğerparem) gibi neden daha sık yazmadığımı soruyorlar.
sanırım burası tozlandı eskidi ve püsküdü.
yenilenmeye ihtiyacı var.
aklımda bin tane şey var birini yapsam nası iyi gelicek belli değil ama
bende niyeyse bi uyuşukluk bi halsizlik..
tatil yapamadım ya! ondandır diye düşünüyorum..

Ramazan bu sene zorlar mı derken havalar birden serinledi gördün mü okuyucu ..mikail we love u! (:




p.s. bu yazı da epey eskiden kalma..sanırım yeeni bi yer yesyeni bişiyler istiyorum ben..


hem toza hem eskiye alerjim var ondan mütevellit..


Hiç yorum yok: