Cumartesi, Ekim 16

u have to read.




ekim bitecek ben daha eylül yazılarındayım, ama bunu atlayamazdım..calışırken bir msj (harıl harıl o sıra teftiş geleceği için toparlama) bana adresini ver bir paketimi bekletiyorum sana gelmesi lazım annem onu görürse beni öldürür, paşa paşa adres detaylarını verme ve zerre kadar şüphelenmeme (doğum günüme 2 gün kala) doğum günümde annemden gelen telefon denizden sana paket gelmiş -aa yok yok o benim değil.. ki belki o sırada hafif uyanır gibi olma.acaba mı ki diye?
sonra eve geliş ve güzel el yazısına :)satırlarına pıt pıt tuzlu su bırakma..
onca sene onca yıl onca yaşanmışlık ve yaşanmamıslik..
şimdi senin canin sıkkın ya,benim de bir yanım darda..geçecek.neler geçmedi ki bizden?ne kalıyor ki geride sağlam dostluğumuzdan başka..bir 'an' gelecek ve 'oh' diyeceksin ve oh diyeceğiz.çok güzel günler gelecek.B* yazmıştı diyeceksin...
burdayım ve seni çok seviyorum..
ceketlerimiz eteklerimiz büyükken..saçlarımız at kuyruğuken..'den beri...

Hiç yorum yok: