Salı, Ekim 5

let the game begin



yarın yine istanbul yollarına dökülüyorum..ve bu sefer NYCden tanıdık yüzleri planlı programlı bir şekilde göreceğim.Yeshmimi görecegim.önümüzdeki haftasonu için çocuk gelinliği bakacağız,saçlarımızı yaptıracağımız bir örneğe karar vereceğiz


sonra dün sabah katıldığım harika bir seminer vardı.

onun hakkında yazacağım.



sosyolog* Nurdoğan Arkış 'Anlamlı Bir Hayat' başlığında fikirlerini düşüncelerini paylaştı bizle.Ve ben kendime,şu sıra o kadar çok ihtiyacım olan notlar aldım ki.Aklın yolu zaten birdi..

Söylediklerini gerçekten içselleştirdim.

Hayatımızın sadece seçimlerden ibaret olduğunu ve hangi seiçimi yaparsak o yoldan ilerlememiz gerektiğini anlattı bize.


Yine bizlerin* manipülasyon dediği yönlendirmeye maruz kalmadan daha çok para daha iyi bir kariyer daha büyük bir ev daha dahalara aldırmadan yapmamız gerektiğini izah etti..nasıl bir seçim yaptığınız önemli, herkes için ortak ve kaçınılmaz olan 'o' sona yaklaşmadan önce diye devam etti.Nasıl anılmak istersiniz?Bahsiniz geçtiğinde..


Etiketlerden kurtulmak en önemlisi,etiketler satın alınabilir,sahip olunabilir önemli olan içsel değerlerinizin farkında olup bu yönde seçimlerinizin peşinizden gitmek..


ve üç maddede özetledi tüm söylediklerini,

seçim yapmak önemli, hayatı anlamlı kılmak için;


  • uzak hedefler koyun


  • 'mümkün' kelimesini daha sık 'münkün değil' tümcesini daha az kullanın


  • içsel değerlerinizin farkına varın


ve yazdım :)



daha çanta toparlamaca var..gelince yazarım yine.ilham perim bu sıra güneyde.malum soğuklar bastırdı..


adios.


*kelemeğin de 2008 yılı sonu ünvani.


güzel bir günden.

2 yorum:

svl dedi ki...

Datlımm kendi sayfama giremiyorum,Çift çizgi tamam cumartesi görürsek oldu bu iş dicez :) öperim canımmm

svl dedi ki...

Cumartesi doktora gidicemde :)