Pazar, Ekim 10

10.10.10 cicegim'e



güzeller güzeli kuzum,

sen bir insanın ba$ına gelebilecek en güzel dost, en güzel kardes, en içten en mükemmel insansın..doğmuş olman gerçekten harika.doğupta hacettepeyi kazanıp aynı sınıflara düşmemiz daha da harika yoksa seni tanıyıp sana sahip olamazdım ve cidden pek kötü olurdu bu.düşünmesi bile korkunç...
yani hemen en zirlak anımda en kötü anımda en mutlu anımda en her halimde kimi arardim?kime giderdim?bak düşünmesi bile korkunç..
guzel sozlere devam..
iyi ki doğup güzelliklere bulanip bu hale gelip benim pek kiymetlim olmussun..
10.10.10 hayallerindeki gibi geçmesede bak görürsün 11.11.11 hayalinden bile güzel gececektir.zira yuregi gonlu bu kadar guzel tatli yumasik sen cok daha cok cok daha guzel gunleri görüceksin.en sevdiğinle birlikte.benle birlikte..
hep ama hep.
ne çok sevdiğimi yazmama gerek yoktur.
çat kapı orda oluşumdan her daim kapı arkasında bulunuşumdan anlaşılmıs olduğunu biliyorum.
pek kıymetlim.
nice yaş almalara..
love u
p.s. benim şapşallığımı affedicek kadar da kocaman yüreklisin..

5 yorum:

absalom dedi ki...

kelemenkkkkk...
zorlama fazla..
kelimelerle ifade edemiyosun sevgini anladım ben...
iletişim problemin var :)))

sen git bi çiçeğin şöle bak;

0_o

o anlar gözlerinden sevgiyi...
valla bak :)))

o zamanda iyiki doğmuş çiçeğin :)))
mum.

gökyüzü evlendi mi bu arada?
ben pastacıyım biliosun.

Adsız dedi ki...

canım kelebeğim benim senin anlatmana gerek yok ben o güzel gözlerinden her gelişinde koşarak sıkı sıkı sarılmandan bir gülüşünden anlıyorum beni ne kadar sevdiğini....İyi ki doğmuşum iyi ki senin dostun kardeşin olmuşum...Seviyorum seni çokça...

Kocaman yürekli olmaya gelince dur dur daha affedilmedin tam olarak çok çalışman lazım çok :))


absalom daha evlenmedim merak etme :) Hele bi o günler gelsin 40 gün 40 gece duyuru yapıcam kesin haberin olur :)))

Adsız dedi ki...

Bu arada teşekkür ederim absalom :) İyi ki doğmuşum di mi (:

keLemek dedi ki...

sayın absalom,
ben anlatamasam da o anlar..
ayrıca yok henüz evlenmediler.
sözlendiler..
önümüzdeki günlerde nişanımız var sorasına bakacağız (:

keLemek dedi ki...

çiçeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeem
canımsın canım canımcımm
canımmmmmmmmmm

yirim :)