Perşembe, Ekim 21

eğitim şartken.


ve işte geldik ekim ayına..sonunda ucundan yakalayabildim..
ekim ayının ilk haftası malum Eğitim için İstanbuldaydım.Bu sefer dış kaynaklı bir eğitim alacağım için oldukça ama oldukça hevesliydim zira bana olucak artılarını tahmin ediyordum..Ama daha önce şirket tarafından hiç dış kaynaklı eğitim de almadığımdan kafamda tam bir şablon yoktu açıkçası..
Artılar;cv'me eklenebilicek olması sertifika alacak olmam ve hava değişikliği kafa izni gibi bir şeydi bünyem için :))
Çarşambayı sel almadan İstanbul yollarına dökülüp tekerleği olmayan ve bana zulüm olan valizimle şişlideki şahane!otelimizdeydim..
ulaşım ve hava şartları harikadan 5 yukarıydı!neyse.


ancak ne olursa olsun gerçekten o kadar verimli ve bir o kadar da eğlenceli şahane bir eğitimdi benim için..Eğitimcilerimiz Eray hoca ve Ayça hocaydı..
Eray hoca kara harp mezunu ordu geçmişi olan bir komutandı ve bunu söylemesine rağmen 3 günlük birlikteliğimiz boyunca ben inanmakta o kadar zorluk çektim ki zira ordu ve asker demek benim için direk katı kurallar ve sert mizaç demekti.
.
Kendisinin bizlerle paylaştığı anıları ve deneyimlerinden ötürü bu çıkarıma varmadım da değil açıkcası..Yani siz nerde gördünüz askeriyle operaya giden komutan!(: kendisi bu yüzden gelmiş geçmiş en şahane komutan olmuştur Türk Silahlı kuvvetlerine..Zaten ordayken de eğitimcilik yapmış ve asıl ilgi odağı 'Duygusal Zeka' olan hocamız Bahçeşehir üniversitesinde 'Duygusal Zeka'yı 3 kredilik ders haline getirmiş yegane kişi olmayı başarmış.
Bu eğitime vesile olan eğitim kurumuda Anahtar Eğitim ve Genel Müdürü de Ayça hanımdı.Kendisi de bir o kadar tatlı ve bilgi birikimlerini bizle paylaşan biriydi..Hep birlikte gerçekten oldukça eğlendik.
.
Yaratıcı dramalardan faydalandılar ve bize pastel boyayla resim yapma imkanı sundular(:Yıllar sonra pastel boya alınca elime çocuklar gibi şendim inanır mısın!
Ayna yapmamızı istedikleri zaman sanat
çı ruhum ortaya çıkmadı degil.En güzel ayna da oy birliğiyle benim aynam oldu.

3 günün sonunda hem ortak paylaşımlar sonucu hem de içtenlikten ötürü hoş bir arkadaş grubu oluştu biz eğitimciler arasında.Son gün hepimiz sunumlar yapıp birbirimizi değerlendirdik hocalarımızın değerlendirmeleri de bu hafta elimize ulaştı.Benim için oldukça güzel yorumlar yapıp farkında olduğum kontrol etmem gereken eksiklerime dikkat çekmişler..Şimdi sırada gönderecekleri eğitim döküman paketini bekliyoruz heyecanla..
Eray hocanın bize gönderdiği kitap listesindendeki kitaplardan da edinmeye başlıyorum en yakın zamanda..
Ayça hocada bizden de genç enerjisiyle arada vermiş olduğu notlarla o keyifli 3 güne imzasını attı.Bir ara toplu fotoğrafta yok diye çok korktum hatta :)
Oğluna dair paylastığı anektodlar inanılmazdı oğlu da inanılmaz tatlı bir çocuk gerçekten (:
ekimin ilk haftası böyleyken orta haftalarımız heyecanlı son haftası için umutluyuz..
evren n'olur diyorum sana sadece..

unutmadan eğitimleriniz için şahane bir firma olarak Anahtar Eğitim.
Detay için TIK'ınız.

hı bir de pastelleri bana vericeklerdi ama unuttular:))

Hiç yorum yok: