Perşembe, Ekim 28

on my way

sizin oralarda da 'hafif' bir şekilde yağmur yağıyor mu?burda dün akşam üstünden beri hiç durmadı..bu kadar aralıksız yağan bir yağmuru hiç hatırlamıyorum ben.ya da yaşlandım bilmiyorum..
bu günün güzelliği benim yine ereğli yollarına dökülecek olmam..yağmurda destek olur su gibi gider gelirim.sabit kaldıkça canım sıkılıyor ruhum daralıyor sanırım benim.gezgin ruhum çok.ama gezgin ruha özgü portatifliğim, böyle minnacık çantalarım hiç olmuyor.bu konuda da bezginim..seyahat ederken çantalarım yoruyor beni ve bünyemi bi çare bulmam gerek..
daha henüz saat sabahın 9'u ama umarım ve dilerim ki gün çabuk geçer.yarım gün değiliz ne yazık ki özel sektörün esnekliği!
bezginliğimi satırlarıma yansıtabildiysem ne mutlu bana.şimdi masamı toparlayayım da yola çıkmadan..
uykum var bir de..dün gece gördüğüm rüyanın saçmalığını unutamayacağım ayrıca.
karşıma çıkan bir yazı son olarakta,(pek şirin değil kabul)

içimde bir sıkıntı var, sokak tavanına kadar..
*foto kendi slr makinama kavuşmadan, denemeler denemeler..
adios.
B*
PS. yeni header'ım yeni temam nasıl..?hm..

Hiç yorum yok: