Pazar, Kasım 21

Tatil de biter.Bayram da.Seyran da.

bloguma küstüm mü?hayir.yazmaya elim gitmiyor mu?evet.

bayram seyran.tatli.cikolata derken.bayram oncesi temizligini balkon yikayarak (sadece 1 adet)(totalde 2 tanedir:on-arka)
bu gun delirmisler gibi tum evi bastan asagi temizledim.oh cok da guzel oldu mis gibi koktu v.s.ama sanirim bir daha yapamayacagim bu yaptigimi zira belim cok acidi epey yoruldum.(annecim bir dahaki temizligin sen geldiginde olacagi konusunda ciddiyim!)bu temizligin uzunca bir sure gitmesi icin yine sadece eve gelip dogruca odama cekilip dus alip uyumayi planliyorum.
gezinmek yok tozlari yerinden kaldirmak yok! plan bu..

9 gunluk tatil yapanlar.yarin ise basliyorsunuz 9 gun yatmak iyiydi tabi.gezmek falan boyle kesintisiz..biz zavalli ozel sektor koleleri ne yazik ki cumartesi calistik.arife gunu de calismistik hatta..
neise.kinimi buraya ve size kusmamin bi anlami yok.hayat..ne yaparsin..

sonra..sora..cok okudugum cok karsima cikan merak ettigim Julia&Julia filmini izledim begenmedim kuru yavan finali askida kalmis bir film gibi geldi..evet sinema elestirmeniniz konustu..
bu tatilde bana iyi gelen uzun suredir goremedigim dostlari gormek onlarla gorusmek oldu..
canim ince uzun denizimin yastik kiliflarini kiskandim.aksama yusuf o ben bir araya gelip tekrar ne sacma cocukluk yillari gecirdigimizi ve lisedeyken ne komik oldugumuzu konustuk..
akabinde sofh ile kibrisi anilari ve gelecegi konusur gibi yapip cay ile enfes kahvelerimizi ictik..
iknusla new york ozlemimizi yad edip Cem Yilmaz'in Soru Cevap Dvdsiniz izledik ki muhtesemdi..mutlaka ama mutlaka izleyin..gosterilerinden bile daha komik diyebilirim..inciciim saolsun..
ve simdi ben pazarin bitisine kadeh kaldiriyorum..

yeni hafta..hosgeldin diyorum..
^_^ sevimliyim itiraf et!

*gecen sene bir sonraki ayda ben.manhattanda..

bu arada 110. izleyicim delianne hosgeldin! her annenin aslinda icinde bulunan bir gercegi mi ifade ediyorsun ne?! =)


Hiç yorum yok: