Pazartesi, Kasım 22

Pearl


misafir ağırlama (mervim)nedeniyle geç kalınmış bir yazıdır bu..peşinen özürler özürler..

bu günkü yazımızın sahibi..canım Atlı ailesinin tatlısı,kıymetlisi İnciciğim hakkında olacaktır..Kendisi ömrüne bir yaş daha katarak güzelce bir yıl daha alarak devam ediyor hayatına..daha nice uzun güzel sağlıklı mutlu hep beraber olduğumuz yıllar diliyorum....
.
biz İnciyle çok benzeriz.ve sanki annemin değil de benim arkadaşımmış gibi ben ona İnci derim o da tüm tatlılığıyla bana bişiy demez.İnci teyze demek garibime gider ona..hı ne diyordum biz çok benzeriz, o da yüksek sesle konuşur ben de ..'karıştırdıım inciiii' derim tiz bi tonda mesela (:
ben kendi sesimi duymam o kendi sesiniz duymaz.tatlıya bayılır, ikimizde mutfakta efsaneyizdir(bana da bak bak=)).
o da incik boncuğu ve 'almayı/alışverişi' hiç sevmez..bana mesela çok istediğim dünya şekeri ayakkabı kutularımı o almamıştır =))
kahveye inerim çaya çorbaya inerim onlara (alt komşuluk ilişkisi olarak) hemen bişiyler yedirir bana..haklıdır zira bi damlacık! bi kızımdır ben..filmler alır izleriz,dvdlerini paylaşır süperdir.

neise.
kendisini cidden çok çok pek çok severim!iyi ki annemin lise arkadaşıdır iyi ki alt komşumuzdur iyi ki Yiğit'i Mert'i ve Emre'yi doğurmuştur.İyi ki Doğmuştur!
süperdir bitanedir.İncicik Candır..
öpücükler onadır!

hı birde biz alt üst komşu olarak skype'tan konuşur teknoloji kullanımında çığır açarız..
yukardaki seçilmiş ebruuda kendisinin Facebook profiline seçtiğimiz ebrudur..kendisi çiçeği burnunda bir facebook kullanıcısır (:

happy birthday şekerim!

1 yorum:

Meyra dedi ki...

nr 39 çılgınlığını daha yeni yaşayanlardanım çok rahat ve şık:)