Cuma, Kasım 5

dönüm dönüm yıldönüm (:

yukardaki pasta enfes gözüküyor değil mi?tadı da aynen öyleydi..bakın ben yemeklerin üstüne denk gitme konusunda hep kısmetli olmuşumdur..Yani süper leziz yemekleri olan teyzemlere gittiğim de ya balık ya da farklı özel bir tad olur ben kendi hakkımı da hiç affetmeden yer yutarım (:
bu pasta üzerinde de yazılmış olduğu gibi çok sevdiğim bir çiftin yıldönümü pastasıydı o!Şu yazımda da anlatmış olduğum pek sevdiğim ATLI ailesinin..şimdi onların sahip olduğu 3 evlattan 2'si slav topraklara duyulan hayranlık neticesinde Rusyada yaşamaya&çalışmaya başladı..üşüyorlar yazık (:
mert bey ordayken Yiğit beyi de geçtiğimiz aylarda oraya gönderdik..el de bir adet çocuk kalınca hemen boş çocuk kontenjanından faydalandım..malum ben de gezmeyi güneyi seven bir aile ferdiydim..onların kızı benim de soğuk sevemeyen ne yazık ki ailem yoktu (:
velhasıl diyeceğim şudur ki daha nice güzel sağlıkla sıhatle yıllara..36. ve 46. yıl dönüm yazılarınızı da yazarım inşallah (suphaneke dinimiz amin :))

evet bu kalp şeklindeki patates ise incinin kesmeye kıyamadığı,mutlaka fotoğraflanmalı dediği depo kök bir arkadaş..meraba kendisine! (:
antin kuntin objeler hayranı olan inciciğimin çay seti..mum olarak öylece duran

'-aa bunlarda soğumadı gitti, hadi bir içelim gezdir de' diye espri malzemesi olan..

yukardaki gayet ciddi ekmek arası sandviç gibi duran obje de yumuşak puf puf bişiydir aslında..ben kendisinin görüntüsüne aldanmadım değil.. bu da böyle bir anımızdı (:

velhasıl akşama turna mezgit var.kimseler beni tutamaz..mezgit kalp B*

esenlikler.güzel haftasonuları..ben mi?ben çalışıyor olacağım evet..

Hiç yorum yok: