Cuma, Kasım 26

şok şok


nerden aklıma geldiği belirsiz olarak yaşadığım ve beni anlık şoklara uğratan durumlardan bahsedeceğim bu gün sizlere..
zira çok yoruldum çalışmaktan da.
  • yıl 2005 üniversite 3. sınıf bitmiş o yazdayım ve liseden bir arkadaşımla Kuşadasına tatile gideceğiz.otobüslere bakıyoruz işte nasıl yapalım edelim tatil heyecanı falan derken.Arkadaşım tamam otobüsle gidicez de Kuşadasına nasıl geçicez biz B* diye sordu?Ben de anlamıyorum hala, otobüsle gidicez işte ona bakıyoruz ya şimdi diyorum ya hayır Kuşadasına geçişi soruyorum dedi..ben tabi mavi ekrandaydım Kuşadasını ada zanneden arkadaşımla tatilimi yapıyorum bir güzel..
  • Üniversite 2. sınıftayım yurtta kalıyorum o dönemki oda arkadaşım Bilgisayar mühendisli 1.sınıf öğrencisi ama yıllardır sınıf geçmeye çalışıyor ve daha öncede farklı bölümü kazanıp gitmemiş vs. Yani ya 22 ya 23 yaşında olan bahsi geçen şahıs Hacettepe Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliğini tutturmuş bir bünye. Bayramın yaklaştığı bir dönemler (Maraşlıydı bir de kendisi) bence bakın şimdiden uçakla git o kadar yol çekilmez önceden alırsan hem pahalı olmaz erken alırsan diye fikrimi söyleyince 'ya ama benim pasaportum yok ki'.dedi ben önce şaka yaptığını sandım sonra ciddi olduğunu anladığımda da yine mavi ekrandaydım..bak canım o yurtdışları için falan diye de izah ettim.yaptım bunu!
  • blogum da bir kaç kere bahsi geçen yılların arkadaşı yusuf beyde lise zamanlarında bana közsüz nargileyi inandırmış, üzerinde közü olmayan nargileden çekmeye çalışmıştım..ben de bazen mavi ekranlara neden olmadım değil..Bluetoothun yeni çıktığı zamanlar Greentooth'u yemişliğim var ki ona hiç girmek istemiyorum bile (:
  • Bir arkadaşım da yine üniversite 3. ya da 4.sınıftayken (ikimizde) fax gönderiyordu.(Adliyeden almış olduğu temiz kağıdı zımbırtısıydı) fotokopisi de var aslıda..Kırtasiye de falan da değiliz böle minik bir dükkan büfe gibi, adama uzattı verdi kağıdı numarayı söyledi ardından tam fax giderken 'ayyyy orjinalini göndermeseydiik yaa' dedi ki ben o sıra gözlerimi o_0 belertip iyi misin canım sen diye bir kendisine baktım..o da pek komik bir anımdı..
  • akıllara en kazınacak olanı da dün sevgilimin aradığı cep telefonumu şirketimin adını söylerek açmamdı ki.ömür boyu dalga geçeceğini söylüyor..cıx cıx cıx...

neise efendim ..süper Cumalar size.Süper haftasonuları...yarın eğitimin ertesi gün de hayırlı bir işimiz var.pek helecanlıyım.yazarım.çizerim.öperim.

güzel bir kareyi de akşama eklerim..

çav bellas!


*en son buz pateni yaptigim gunden..

4 yorum:

tuğçeadaş dedi ki...

eheheee eğlendiiiim :)))

Adsız dedi ki...

çok guzeldı :) alttakı yazının son cumlesınede bayıldım :)

keLemek dedi ki...

@tuciiiiiiiiiiiii
gene bulusalim gene eglenelim ya..
huff.ozledim yahu

keLemek dedi ki...

@dolunaycim
saol tatlim..
=)