Salı, Mayıs 4

weekend!

bu haftasonunda ben gerçekten eğlendim ve yoruldum.
istanbul ile özlemimi giderdim.en son küs ayrılmıştık bana yine ne kadar eğlenceli,hayat dolu,neşe dolu ve sımsıcak olduğunu hatırlattı.sarıldık öpüştük barıştık..
cumartesi
-babaaaaaa deniz anası alalım mı evde bakarızzz?
nidasıyla karşıya geçip kuzicim ve annecimle gezip durduk.annem ıslak hamburgerin en sevdiği hamburger olduğunu hatırladı ben kaşarlı dürümü bir çırpıda yutuverdim..sonra ŞU yazımdaki mozaik kandillerden istedim onlarca.o kadar güzeller ki gerçekten.
sonrasında Atlı'ların Beşiktaş şubesine doğru yollara döküldüm akşam güneşi ile birlikte.bol cümbüşlü bol babane yemekli akşam yemeği akabinde hazırlanıp eğlenmek için Beyoğlu yollarındaydık.Ben havayı arabada giderken yakalamaya başlamıştım bile (:
Mert biraz yaşlılar gibi sesini kıs biraaaz diye haykırsa da Ajda Pekkan ile coştuk.Sonrasında Asmalı Mescit ve Beyoğlu turumuz start aldı!Gidilen mekanların edilen dansların haddi hesabı yoktur efendim.Ancak hepimiz gece 2'den sonra açıldık.
Groove'da oturup sohbetlerimizi ettikten sonra biraz ne yapsak ne etsek bocalamasına girip, ardından kendimizi Kafe Pi'de bulduk.Sonra biz (ben ve büyük Atlı)hızımızı alamayıp Faces'a ve Shot'a gidip mekan analizi yaptıktan sonra tekrar Kafe Pi'ye döndük o dakikalar bizim çılgınlar gibi eğlenmeye başladığımız anlardı (ben,orta-büyük Atlı,Atlıların kuzeni,ortanca Atlının 2 adet arkadaşı,Atlıların kuzeni ve onların bir arkadaşıyla epey kalabalıktık)Sonra saat 03.00'ü gösterirken Nature&Peace'e gitmeye karar verip yolda tekrar Shot'a uğradık.Orayı pek beğenmediğim için oturdum hadi gidelim diye tutturdum ve istiklalden yukarı doğru koşmaya başladık.(abartısız:))Akabinde kendimizi kalabalığın içinde Nature&Peace'de eğlenirken bulduk..
Artık topukluların tepesindeki ben kenara çekilmek suretiyle dinlenmeye başlamıştım saat 05.00 i gösterirken.2 Mayis sabahında bir çorbacıda ben mercimek corbami yudumlamaya calisirken Atli kardesler Sirdan adinda korkunc bir sakatat yedi.(evet bende tadina baktim,hayata kustugum anlardi :)
sabah 7 gibi evdeydik ki ..ev cidden evlere senlik tadindaydi..
11 de ayaga dikilip babanenin mayali hamurdan kizarttigi hamurlar ile kahvalti edimisiz vardi ki ayri bir efsane olur..
gunun geri kalani mi?
o apayri bir yazi konusu..
1 mayisi biz cidden Taksimde kutladik ama (:
artik haftasonu planlari hazir ..
ama benden gecmis azizim..ancak kendime gelebildim..

diger yazi mi?deginecegim cok konu var..
atlamisim epey konulari serzenis geldi.
ama pek pek pek guzel bir Pazardi.cok guldum.cok takildim.
cok tokezledim (:



*mertin karelerinden ben.sahane cekimler dimi?
2.cisi hele muhtesem katlarim..fotograf cek diyorum samimiyete bakin! (:


6 yorum:

MizahiGeveze dedi ki...

O ıslak hamburger nasıl birşey yav.İzmir'de yapan bir yer var ama İstanbul'da ki gibi yapamıyorlar.Hiç bir şey yemeden başlayacaksın İStiklal den önce ıslak hamburger sorna yarım ekmek midye dolma . Off gece gece ne canım çekti ya.Şişti bir yerlerim :D :D :D Bir ara tekrar uğrayacağım İStanbul'a

keLemek dedi ki...

Bora-Man
biz ıslak hamburgeri ve kaşarlı dürümü tıka basa dolu olsakta yiyoruz öyle bir lezzet zira kendisi :)
önce kaşarlı dürüm sonra üstüne 2 ıslak.
kızılkayalar tercihimiz :)

Adsız dedi ki...

senin cicini yesinler:)
güzeller güzelim eğlenmene çok sevindim birikmiş kurtlar vardı dökülmüştür iyice (:
Öpüyorum kocaman

Adsız dedi ki...

oh oh yarasın kelebekcım :)

keLemek dedi ki...

evet benim cicim cok güzel
cünkü coook güzel bi kuzucuk aldı onu bana! (:
ben onu yirimmmm
asıl
özledim gene :((

keLemek dedi ki...

Dolunaycım
nasıl yaradı hem de ama
papilerim hala aciyor :((