Çarşamba, Mart 17

bir rica.bir talep.bir soru.

sevgiliii..pek ama pek sevgili istanbulluular..aranizda bu aksam $U $arkinin arka fonda oldugu Canim Ailem'i izleyipte final sahnesindeki (Feride'nin Halim'i bekledigi evet:) mekanin Taksimde nerde oldugunu bana soyleyebilir mi?
cok sevinirim gercekten.
sarki da gecemizin sarkisi oldu ya.
ne diyelim ..

ayrica bahar.cemreler dusmedi mi.bu nasil soguktur arkadas?cok usuyoruz.cok.

ba$ligim da sahane degil mi?bir kelime bir i$lemden esinlenilmistir.

fotografi ben cektim demeyi nasil isterdim..
gayet isinin ustasi tarafindan cekilmis.sahane bir istanbul karesidir.tarafimla paylasmasi da ayrica sevindiricidir..


dip not:evet gidecegim mekana arkada$im evet ..(:

4 yorum:

svl dedi ki...

kelebekim ben bilmiyorum valla,öğren birlikte gidelim hı?

keLemek dedi ki...

sevalcim oldu valla :))

nebbaş dedi ki...

anemon otel galata..

keLemek dedi ki...

Sevgili Kemter.
ne kadar teşekkür etsem az.
gerçekten
hemen googledan aldık bilgilerini.
nası mutlu oldum
cok teşekkürler çok