Cumartesi, Mayıs 22

rainy.

ben gok gurultusundan korkarim..kalbim hizli hizli carpmaya baslar.
yagmurlu hava romantiklerinden de korkarim.yagmurlu havada yurumek ve bunu romantik bulmak bana pek sacma gelir.
yagmur yagsin etraf kurusun ama kururken guzel guzel toprak koksun onu severim.
bahar yine kacti.
kuresel isinma buna derler ademoglu! diyip bize nanik yaptigina bahse girerim.cunku hava bir gun 20li derecelerde yanarken,ertesi gun sakur sukur yagmur yagip titretebiliyor.bu gun oldugu gibi..ve calistigim cumartesilerde cok huysuz oluyorum efendim ben.uykum oluyor.7.5 saatlik normal insan uykusu yetmiyor narin ve naif bunyeme..pek cok uyumak istiyorum..ne yapayim (:
.
yagmurlu hafta sonu.seni pek sevmiyorum ayrica..calistigim cumartesilere duydugum sevgi mi.hic acmayalm bence o mevzuyu..
.
simdi pazartesiye bir ceviri odevim var onu yapmaliyim..dinlenmeli.belki biraz kestirmeliyim.
guzel pazar olsun sizlere.bizlere.
yarin bana guzel bi pazar yine (:

yours
b

*gune uygun kupi$lerim.

12 yorum:

cecilia dedi ki...

aynı fikirdeyim bıktım yağmurdan ..

keLemek dedi ki...

Cecilia,
yaz gelipte kavruldugumuzda bu gunleri arar miyiz dersin?
cok sicaktan da korkarim ben =)

Lunarita dedi ki...

ben yazıdaki yağmurlu hava romantiklerindenim :) Çoook severim yağmuru, gök gürültüsünü, toprak kokusunu!

Bugüne de bayıldım doğrusu sevgili B*!

Sen de sevmelisin yağmuru. ^^ O iyi bişey.

tuğçeadaş dedi ki...

ben de yağmuru cam arkasından severim kelebekim. bide sonraki toprak kokusunu aynen...

keLemek dedi ki...

Aynur
korkutma beni:)))
öpücüüüüük (:

keLemek dedi ki...

Minnoşum
aynıyız velhasıl aynı :))
ay hadi stüdyoyu bitirde kahveye geliiiiim =))

svl dedi ki...

Kestirmek hımm...
Uzun zamandır diliin uğramadıgı bir kelime halbuki ne çok sevirim..
He bide yağmur ,sıcak olanı daha makbul muck canıma

keLemek dedi ki...

kestirdin mi diye sor
hayır tabi ki :)
niyet önemli tabi =)

absalom dedi ki...

şemsiyeyi anladım da...
diğerini anlamadım.

ayrıca merci tam küsecekken imdata yetiştin :))
ayrıca dönüşüm muhteşem olucek...
ayrıca gökyüzü ne zaman evleniyo pasta kesicem...
ayrıca tenbelliği bırakınız yaz geldi.

kınıyorum.

Chilek dedi ki...

çok sıcağı sevmem, yağmuru severim ama ben içeride yağmur dışarıdayken:)

keLemek dedi ki...

absalom
semsiye simsek ve bulut
yagmurlu hava.
burda bidi bidi yazicagini bloguna alsak seni .doktursen yine destanlari :)
olmaz mi
hihihi
imza
zuppe kelemek

keLemek dedi ki...

Sevgili Chilek,
sanirim ki doga islerinden sorumlu melek olan Mikaile soyle bir mail atacagim.
mikailcigim valla 100 kisiye sorduk en favori cevap hafif sicak az yagmur ustte bi cati
seklinde oldu aklinda bulunsun
kib bye
(:
yagmur kokusu.
en guzeli
sevgiler :)