Perşembe, Mayıs 13

madde madde B*

  1. bahardan mıdır yazamayışım diye soruyorum kendime.
  2. yaz geldi evet.tsöörtler etekler elbiseler fora!
  3. fotograf çekip ekleyemiyorum.internetten bulduklarım burlarda.keni fotograflarım olmayınca yazasım da olmuyor.bunu keşfettim.
  4. günlerim daha çok ekşi sözlükte ve twitter'da geçiyor.
  5. twitter için 'bu nee yaaa' diyip müptelası oldum itiraf ediyorum :
  6. sözlüğe yazarkan çok dikkatli olmak lazım çok okunuyor,her an her yerde bahsi geçebiliyor.
  7. c.tesi eğime gideceğimdir.
  8. bahardan mıdır çalışamayışım diye sormuyorum kendime.
  9. blog blogta gezmiyorum artık.ne giydim ne aldım.evleniyorum.evlilik hazırlıklarını da bir yere kadar kaldırıyor zira bünye.
  10. bir de şu kenarda duran sayaç şeyleri var ya bebek bekleyenlerin bebek için,ilişkisi olanların ilişki tarihleri için.ben de alıcam onlardan ama neyi milad yapıcam bilemiyorum.
  11. burkuğum bundan mütevellit.
  12. tek sayıları sevmiyorum bir de.

p.s.unutmadan Rusya için kalkan Vize.Türk apaçilerine hayırlı ve de uğurlu olsun..artık güney sahillerini bırakıp biraz da kuzey'a akın..orda sizi çok sevip sayacak slav bi ırk var.ciddiyim bak.

Sizde ne var ne yok.bahar rehaveti?

bir de içsesimin çenesi düştü.susmak bilmiyor.insan kendini dinlerken yorulur mu.bi sus arkadaşım..!dış sesim susuşlarda senin yüzünden..

ve

LUNACIIIIIIM

happyy happyyy birthday tu yuu sana =))

tüm dileklerin gerçek ve pastan kocaman olsun =))

4 yorum:

Luna dedi ki...

İnanamıyorum B'ciğimm, kutlamışsın hem de kendi bloğun üzerinden! O kadar mutlu oldum ki, ağzım kulaklarımı zorlamakta. O kadaar kocaman gülümsedim şu an! :))))

Boğa burcu kızı için çok da anlamlı bir şey dilemişsin cnm benim. :) Kocaman pasta, ohh biz obur boğacıklar bunu seveceğizdir. :) Hehhe.

Ben sana kendi mail adresimi yazmıştım yorumların devamında, seninkini görüp bulamadığım için ama, senden ses çıkmadı kelebekçim. Face'den de ekleyebilirsin beni, işte şurdan: http://www.facebook.com/Ylmzr

Öpüldün canım.

keLebek dedi ki...

ne demek şekercim.
kutlu mutlu yıllara..
akşama ekliyorum hemen
öpücük (:

svl dedi ki...

Kelebekim bende seninle aynı duygular içerisindeyim canım,gercekten..
Biraz atraksiyonamı ihtiyaç var nee??

keLebek dedi ki...

sevalcim kesinlikle!
ne yapmali ne yapmali bilsem (: