Salı, Nisan 13

şekerpare.

insanın hayatında birileri olmalı..bu 'biri'leri öyle olmalı ki arkadaş,dost,yakın kıymetli gibi tüm anlamlar yanında boş ve hafif kalmalı.
vefa kelimesini doldurmalı,taşırmalı
.
şanslı olmalı ki insan böyle birine sahip olmalı.herkesin hayatında olucak gibi değildir böyle 'biri'leri
.
zırıl zırıl ağlarken 'sana gelicem ben' diyebilmeli.yüreği ağzına gelen karşı taraftan 'gel canım benim,alırız biz seni hangi saat olursa' cevabıyla yüreği hafiflemeli.


başım çok ağrıdı.uyuyum ben,geçer..ararım merak etme dediğinde.
sıkma canını geçicek diyebilmeli.en içteninden.
uyanınca.ben uyandım geliyorum deyip gitmeli yanına.
gülmeli yanında.anlatmalı nelere üzüldüğünü.hafiflemeli..
dinlemeli heyecanlarını, planlarını.istediklerini.ortak olmalı..
kendi heyecanlarını anlatıp kafasını karıştırmalı (:
gittiği evin kızı olmalı, aynı oranda misafir olup sürekli yeme eylemine dahil olmalı.
ertesi gün.kendine birşeyler bakarken seni es geçmeyip gördüğü güzelliklerin mail kutuna düşmesini izlemeli sevinçle.(lazım olmayacağını bilsen de =)
sonra şükretmeli.


dostluk,arkadaşlık,kıymet,vefa,yaşanmışlık ve yaşanıcaklar adına.sahip olunana..
herşeyin en güzelini dilemeli O'na.
iyi ki var.iyi ki benim O.diyebilmeli..
çok sevilmeli.
aynı benim yaptığım gibi..


*kahvaltı seti sayın izleyenler evet..mail kutuma düşen :)
fotograflar sonra ki post'a

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bunun üstüne ne denir ki...
Seni çok seviyorum kelebeğim...
İyi ki varsın iyi ki hayatımdasın...
Her zaman yanındayım her zaman yanımda olduğunun da farkındayım...
Çok ama çok şanslıyım senin sevgine sahip olduğum için...
Allah bizi nazarlardan korusun...
Bir ömür hep yürek yüreğe iyi günde kötü günde hep el ele olmak dileğiyle...Dostum sırdaşım kardeşim benim...

keLemek dedi ki...

AmiN.
kocaman.
en içten.
çok kocaman sarılmaca bırakmamaca bir de.