Perşembe, Nisan 22

her gün Bayram olsa ya.

sanırım genlerimle ilgili bir durum olarak ben seyahat etmeyi çok seviyorum blog.
ama öyle böyle değil.sürekli bir yerlere gideyim.yerimde durmayayım,1 hafta orda 1 hafta burda geçireyim edası hakim şu anda bünyemde.Neden?peki.
Tabi ki bunun mümkünatının eskiye oranla daha da zor olması.
Genlerden bahsetmişken benim babam pek sever gezmeyi.Hiç sabit geçmezdi o yüzden bizim tatillerimiz.Karadeniz'i Artvin'e Akdenizi Alanya'ya Egeyi de boydan boya bilmem bu sebepten ötürüdür..

Gezmeyi seven bir aileyiz.Durum bu.

Bende ise daha acaip olan terminal biriktirme kıyaslama.akıl defterine not alma özelliği var.Sanki ne işime yarayacak değil mi?delilikte parayla değil bir yerde..Ama tavsiyelerde bulunabilirim insanlara bak böyle büyük işte orda şunu ye burdan bunu al diye.Lazım olur yine...

Yarın 23 Nisan sebebiyle çalışmayacağım.
Cumartesi de! oldumu şahane 3 gün tatil?
bir yerlere kaçsam diye çok düşünüp çok istedim açıkcası ama yarın denimom gelicek ve geldiğimden beri görüşemedik! kendisiyle..
akabinde kaçsam?2 gün kalıyor.
du bakalım blog.
yine yakın bir yerlere.bir hafta sonu kaçamağı..bir kahvaltı..
bakacağımdır.
EveT.Neşeyle doluyorum müsadenizle.

Hiç yorum yok: