Perşembe, Nisan 15

kısasa kısas.

-NY'u cok ozledim blog.Evimi,Lamiya'mi begu$u Musticimle Meto$'u (o kadar agir bir cocuga 5 ay boyunca boyle seslendim blog :) hep aklimdalar.ne yapip ne ettiklerini cok merak ediyorum.

-bahar geldi bu sefer kesin sanirim.Tabiat anaya sormak gerek tabi yine.23 Nisanda cocuklar gibi sen olacagim!bir de ucak bileti bulabilseydim :(-seni bo$luyorum cok mu muhim islerim var?hayir daha cok rutin islerim var.

-bu gun bir muddet buz kestim.icimden bagirmak geldi.sonra daha da cok susmak.surat astim o bocalama esnasinda.

-sanirim seni sozlukle aldatiyorum!ama tabi ki ilk goz agrim sensin tabi...

-bu ak$am erken uyuyacagim.

-kedi$im cok tatli.bilare fotografini cekecegim unutturma.

öperim çoklu..
azerice çok demekti bu :))

saçlarım da uzun olsaymış,geçen yaz gitmeden adalar.ne güzel gündü..

Hiç yorum yok: