Pazar, Eylül 20

Teyzecim'e


Canimin Ici Teyzo$um'a

benim bir teyzem var blog..dunyanin en seker, en bicir bicir, en guzel yemekler yapan en cabucak karamsarlasabiletisi yuksek teyzesi..
alisverisi cok sever gezmeyi cok sever..annemle pek benzemezler.. ben teyzemle benzerim:)huy ve su olarak..zira kendisi masmavi gozludur..benim ise malumunuz...

ben kendisini pek cok severim.kendimi bildim bileli..gercekten benzeriz birbirimize cunku..o da konusmaya bayilir benim gibi :) alisverise cantalara gezmelere ..
cok kiymetlidir benim icin..
o benle konusmaya bayilir bir de, rahatlattin beni 'iyiki geldin' der hemen..bende hep hep giderim onlara zaten..
toksam bile yemek yerim cunku o cok guzel yemek yapar.yani yemeklerini cok ama cok severim.
canparemle yakisikli kuzencigimin annecigidir..onlari da cok severim bu zaten bilinen birseydir.
ben onlarla buyumusumdur, onlar bana ben onlara cok duskunumdur..

diyecegim odur ki seker teyzem;

Nice Guzel SeneLere..
iyi ki dogmussunda benim biricik teyzosum olmussun..
saglikla sihatle daha nice birlikte senelere..


hep dedigim gibi ama olumsuz dusunmeden,sukrederek..
happy b-day glitters

*teyzosumla ben..bana veda yemeginden..

3 yorum:

absalom dedi ki...

teyze
güsel yaşa...
çok yaşa...

gösler hakkaten şahane ama.

:)

keLemek dedi ki...

absalom cok merci :)
evet degil mi
benim nazar boncugu yuzumle ayni (:

Unknown dedi ki...

ayy ayy ben pek bi geç kalmışım. annecimin doğum günü buralada kutlanıyomuş meğer:)) ne güzel şeler yazmışsın anneciğime... biricik meleğim benim sağol