Pazar, Eylül 13

Ortaya Kari$ik


beyaz tuslar
azicik bas agrisi
sanki kalp carpintisi
yaslanma korkusu
agustos bocegi sesleri
mum kokusu
uyku hali
ozlem dizginlemesi
calisma azmi
halsizlik durumu
bakilan pencerden gorulen agac sevinci
anlamaya calismaktan vazgecme durtusu
acaba mi? sorusu
dua eden ayicik
ducklarim&doglarim (:
bayram sanrisi
alisveris hevesi
victoria a$ki!
yenilenenler 'yenilen'ler
beklenen
suprizler
beklenmeyenler
'prenses gibisin' cumlesi
uyku bastirmasi
yinelen bir sarki
dostlarim
mail&mesaj ikilisi
homework tepesi
fotograflarim
ailecigim



Sagimda solumda, yanimda onumde 'bende' olup bitenler..Yazi gibi, fotograflarda karisik zamanlardan karisik yerlerden.ben mi..favori ruh halimdeyim
'karla karisik karma karisik'

*manhattanda bir ben(bloggerlarin artik beni sacimdan tanimasi gerekli =P )
**burdaki cok yakin yeni arkadasimin yatak ortusu :)
*** yarin ki alisveris planinda gidilecek store krokisi




dip dip not:profil resmiyle yukardaki fotografta benzeseymis degil mi (:

6 yorum:

absalom dedi ki...

ebet ben saçını tanıyorum kişisel olarak artık :)

diğerlerini bilemem.

Adsız dedi ki...

işte yine favori ruh hali moduyla karşı karşıyayız:D
En güzeli ne biliyor musun kelebeğim?
O saçları taşıyan insanın içi gibi yüzünün de nasıl güzel olduğunu bilmek...Gamzelerini gülüşünü görmek:D
Çok şanslıyım ki sadece saçlarınla yetinmiyorum :)
Kocaman öptüm kuzucummm
Favori ruh halinin en tez vakitte
Hayat hoş eğlen çoş moduna geçmesi dileğiyle...

absalom dedi ki...

gökyüzünün ömrü ama bize de yazık :(
sadece saçlarla yetiniyorum :(

bi de kelemek tokalarıyla felan :))

şanslı mısın hakkaten?

absalom dedi ki...

anam hislendim yine.

keLemek dedi ki...

absalom :))

keLemek dedi ki...

eh be cicegim ne simarttin sende beni ama yahu maccup oldum bak
bakalim haleti ruhiyeler gecti gecicek
du bakalim du bakalim
(: