Cuma, Eylül 18

εïз


to me! =)

burda olmanin en guzel yani ne biliyor musunuz?
dogum gununun 1.5 gun olmasi =)
kutlamalar burada 17 Eylul 17:00 iken basladi ve
benim daha burada gecirecegim koskoca bir 18 eylulum var
karisikliklar,dogdugun topraklara gore mi, bulundugun topraklara gore mi kutlayalim ikilemleri..
supriz*ler, hediyeler
bol gozyasi (ce$m-i burun :))
hepsini yazicam hepsini anlaticam
hepsini paylasicam!
coming soon



*tugbi$in hediyelerinin paketi :)...

to me(:


13 yorum:

pericik dedi ki...

Bitanecik kuzenim,
Hatta sadece kuzen değil en iyi arkadaşım,
Hatta en sevdiğim kardeşim....
bugün senin doğum günün ve bizlerden çok uzaktasın ama bizimlesin biliyorum... Hep olduğun gibi yine burdasın...
ve sen yokken de biz burda senin doğum gününü kutlıycaz:)
Nice yıllara bitanem...
Yüzündeki o olağanüstü gülüşün hiç eksik olmasın ve çok mutlu ol...
SENİ SEVİYORUM...

öykününannesi dedi ki...

o zaman bugünde kutlarım :)) mutlu uzun senelerin olsun kelebekim sağlıkla....
NİCE SENELEREEEE.....

svl dedi ki...

CANIMM doğum günün kutlu olsun demek sende bi başak kadınısın hı :D
hersey gönlünce olsun tatlım

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

iyi ki doğdun kelebeğim iyi ki dostum sırdaşım yoldaşım oldun...
Sağlık mutluluk huzur dolu nice senelere sevdiklerinle sevenlerinle BENLE birlikte girmen dileğiyle...

absalom dedi ki...

güsel yaşa...
çok yaşa...

buğu buğu yok...
pırıl pırıl var...

:)

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

εïзBir Kelebek Doğmuş εïз
Sayfama gir de oku hadi :)
KELEBEĞİME EN İÇTEN SEVGİLERİMLE...

birsel dedi ki...

Sen bana Allahın bir lutfusun..Senin için dilediklerimi buraya sığdıramıyacağım için..sadece hayat sana her şeyin en güzelini versin diyorum!İyi ki doğdun iyi ki benim canım oldun ....seni çok ama pek çokkkkkk seviyorumm...

keLebek dedi ki...

canparem
bu seferlik boyle oldu
ama senin dogum gununde birlikteydik oyle dusun
hem dogum gunu dedigin nedir ki seneye yine var.bu yuzden cok seviyorum ya onlari :))

keLebek dedi ki...

Tugci ablam
cok ama cok saol
sarildim optum bir suru :))

keLebek dedi ki...

sevalcim cok ama cok tesekkur ederim hayatim
evet bende bir basagim
hemde tam bir basak!
opucukler

keLebek dedi ki...

cicegim
kelime bulamiyorum snaa
biliyorsun
cok kiymetlisin ve coktan cok seviyorum haricinde!

keLebek dedi ki...

Absalom
bugu yok
piril var tamamm :))

keLebek dedi ki...

Annnemm
hayat zaten bana senin gibi bir anne vererek
beni odullendirmis !
daha ne olsunki canimin ici!
seni nasil seviyorum nasil nasil :))