Perşembe, Eylül 17

Gecip Gidenlerden

pek bir cherry kokuyor odam..eylulude bitirmek uzreyim ki bu ayin 29 unda geleli 2 ay olacak..
60 kusur gun..kocaman...
sonra bloglarinizda sorunlar olmus yazamamissiniz
okuyamamissiniz
birden eko yapiyor gibi oldu ses. .
yazipta okunmayinca
okuyupta sevinmeyince olmuyormus
paylasinca artiyormus cidden mutluluk
ve paylasinca azaliyormus tum negatiflikler,kotu gri bulutlar..bir puufff ile..
buralarda olun aman..(:
bu hafta bir dolu odev cuma gunune bir quiz ve 4 tatil gunu sigdirdim-sigdiracagim..siralamayi yapsam..
yagmurlu burda hava..ama soguklar gitti.
bende iyilestim..(:
(enerjiler tavsiyeler iyiles cabuk temennileriyle:)
yarin hava sicak olsa pek guzel olur..
Cuma aslinda dini bir tatildi ancak ya aralikta telafi ederiz ya da kutlamiyorsaniz cuma gunu gelelim hep birlikte karar alip dendi..
ortaklasa 'gelelim' karari cikti..
ben o zaman tabi cumaya quizimiz ve toefl odevlerimiz reading odevimizi de beraberimizde getiriyoruz degil mi diyince..
-'Yes sweety' dedi Profesor Cervera
-Immm actually I just remember we will celebrate this day
diyiverdim..
yine gulusmeler oldu, olmadi degil :)

dun gece erdemin dislerini fircalayip onu buyuk abi yatagina yatirip masalini okuyup uyuttum =)
Baya baya ilerliyorum bu iste..icimden kendimi cilginlar gibi alkislamak geliyor zira burda bir cumle olarak yazdigim eylemler; ne sinir krizlerine ne inatlara ne
-yapmiycaaaam,yatmiycaaaaaaammm
-niyee ama Erdemcim
-onun iciiiinn
cigliklarina donusuyor bilemezsiniz..
ama kuzucuk buyuyor ..'buyuk abi' oluyor...

dun gece baslayip uykum ile yarim kalan yazimi odevimi cikarmak bahanesiyle geldigim yine cok sevgili kutuphanemizden yaziyorum..(:
ve yine dun gece tatil konusunu acan (Cundaymis,Alacatiymis butik otellermis..)arkadasima da burdan sevgilerimi ve selamlarimi iletmeyi kendime vazife biliyorum.Bak uyandik gayette derse gidiyoruz tipis tipis ..

ya$laniyor muyum ne!..

yours,
B*
*ozledigim $ehrim.Altin kizlarla bana veda yemeginden :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Yaşlanmıyosun bitanem ama büyüyosun sen artık:))
özlediğin güzel şehrin seni daha çok özledi..

keLemek dedi ki...

buyuyorum kuzislerin guzeli evet
ve buyumek pek zor pek guc
az kaldi
yariladik sayilir :)

Adsız dedi ki...

oyy oyy gelip bizim emirhanı da uyutabilir misin kelebeğim...Biz uyutamıyoruz ailecek :)
Canım benim şu okulu da bitir de gel bekliyoruz elif zümrayla emirhanla :)
Kocaman öpücükler

keLemek dedi ki...

ay bilmiyorum ki yahu
o kucuk kuzuyu naparim ben
gelicem bitti bile bir cogu cicegim
bitti bile
operim cok cok