Pazartesi, Kasım 5

Neler neler olmuş acaba ?

görüşmeyeli neler oldu bir bakalım..

en en önemlisi..hayatıma şu aşağıdaki dünya güzeli katıldı..Nisan ayında bir arkadaşımın siyamı yavrulamıştı o da bebekleri hayvan seven ve gözünün arkada kalmayacağı birilerine vermek istiyordu..Dedim o benim..ben çok severim kediş olsun köpek olsun..o kadar minikti ki aldığımda..ismi 'Paris' oldu.
bir kere siyamlar kediler arasında en akıllı ve en cool kediler olarak bilinirdi..tarihe baktığımızda da kleopatranın kedisi ve tapınak koruyucuları da yine benim minnoşumun atalarıymış..
öyle asil öyle iyi huylu ki prensesim..
daha önce evde tekir beslemiştik. berduş..o sürekli masa tepelerinde balkon tepelerinde asla söz laf dinlemeyen bir kedicikti..
ama benim akıllı kızım asla öyle değil..
bir kere asla biz yemekteyken ya da değilken bile masaya cıkmıyor. mutfaya girmiyor..sesi dahi cıkmıyor.öyle cool..
eğer ki yanlıslkl benim odamda ya da baska bir odada tek başına kalsın o zaman iç kıyıcı 'miuvv miuvvv'lar başlıyor..
beni burda unuttunuz ama yaa gibilerinden.

bizimkiler uzun soluklu yaz tatillerine cıktığında insana inanılmaz düşkün olan siyam türü üyesi yavrucağım evde tek başına depresyonlara girip beni mesai sonrasında kapılarda karsılıyor sonrasında da böyle kucagımdan inmiyor koluma girip sarmaş dolaş oturuyor..




zira kediler köpekler gibi değildir. cok fazla kendilerini sevdirmezler. onlar evin sahibidir. siz sanki misafir gibisinizdir. ama Paris'te asla böyle bir durum olmadı. sadece ilgi görsün sadece kucaklardan inmesin onu mutlu etti. iyi ki hayatıma katmısım onu.. minnik kuzum benim..

***

Sonrasında burada en son yazdığım yeni iş başlangıcı heyecanı vs. önümüzedeki ay tam 1 yıl olacak! bir yıldır büyücek bir şirkette İnsan kaynakları departmanında insan kaynakları uzmanlığı görevini sürdürüyorum..önceleri cok zorlandım ve bocalandım. Ama sonrasında devamı pek kolay geldi. iş hayatı zorlukları çileleri, laf sokmaları kuyu kazmaları ve iki yüzlülükleri yok mu ? olmazsa olmaz ama yaptıgım işi ve ortamı calısma arkadaslarımı seviyorum.
o konuda bir problem yok..

ama şu yakında öyle bir projem ve öyle bir calısmam var ki ..bir hayalin gerçekleşmesi gibi.
planlar projeler hedefler vs.ler. kolay değil asla ama bakalım..
bir heves bir heyecan..
aşağıdaki görsel o toplantıdan. kolları sıvarken yola yanımda tek güvendiğim yeşim'in desteğiyle cıkıyorum. cidden kolay olmayacak. ama bakalım.hayal etmenin nesi kötü ki?
 ***

 ve o güzel kuş ise, gamzenin mutfağanın güzel detayı. gamze cocukluk arkadasım. o da şimdi evli mutlugillerden. uvv bu yaz ne düğün ne nişan yaptık. çat diye giden İlknur mu dersin?
yıllardır beklenen düğün peri masalı gelini deniz mi dersin..

yazacagım..herkes gelin olmuş ucuyor..
ben mi? tek taştan sonra kapattım o sayfayı..
geziyor geziyor bununla mutlu oluyorum.

daha yazılacak Moskova ve Kıbrıs notları var.

esenlikler.

Ciao. b*

                              

bird'iii =)
en güzel toplantı hayallerin için olandır

Hiç yorum yok: