Cuma, Mayıs 13

Privet*

planlar bin gunler sayili olunca ne olur.
0_0 b*hanim boylece kala kalir.
havalar isinicakmis diyorlar.inansak mi?sahsen ben gercekten kendimi haziranda mont giyerken falan bi karede hayal eder olmustum.
pazartesi doktora gidecegim. tarih alacagiz ve ben yine bayilacagim :((
bu sefer doktora atar yapmacagim ama.uslu bi kiz olacagim..ama su ameliyat onlugu yok mu modadan habersizce dizayn edilmis..her neyse....

bu arada bu guzen insan..benim iki yil oncesiiii blog sayesinde bulmus oldugum manevi ablam..kisaca Tuce minnosu yesyeni projesiyle ve ekibiyle karsimizda..(ki subattan beri yazmiyor bu arada kendisiii...)

bir TIKlayin bir TIKlayin..
inanin evlenesiniz gelmesse ben de hic bisiy bilmiyorum..o kadar acik ve net.


ayrica cicegimin ceyizinin bu pazar tuzlaya ulasacak.ev yerlestirecegiz..cicegimin 'Evini'..
inanilasi gibi degil...
inanilasi degil..

ve ben...
akip giden zamana bakiyorum.hayretler icersinde..(:



* rusca merhaba demek.flickr saolsun her dilde merhaba demeyi ogretiyor
** ve bebek waffle'i (: guzel aksamdan..

Hiç yorum yok: