Salı, Mayıs 24

Hic Bu Kadar Sus(a)mamistim Sana... Burcak Durak


yukarda gormus oldugunuz 'deneme' benim biricik sekerpare kuzencigime ait..her daim kendince bir seyler karalayan. kendini hep farkli anlatip kelimelerle dans eden pericigin dunya uzerine biraktigi/birakacagi mini eser..
ve tam 2 gunde derlenip toparlandi..gecelerde yazildi..gunduzlerde okundu bir cirpida..
bende fasulyeden editor oldum. carcabuk okudum ayrilmasi aceleden atlanan -mi -mu lari ayirdim.. (:

inanilasi degildi ama oldu.. kendince karaladiklari, icli icli yazdiklari..benim pek anlayamadiklarim.kendi dilinde yazdiklari...toplandi onun demesi..oldu..
dilerim ve umarim bu yolda guclenerek yurur..hayallerinin devamini yasar.
yuregi guzel yuzu guzel kuzusum..tek tek gercek olsun tum dilediklerin.
ve kararlarin hep guzel yerlere, anlara zamanlara gotursun seni..

diledigini gerceklestirmis olmanin hazzini paylasiyorum senle..
ve cok seviyorum seni..cocuuklugumdan beri!



2 yorum:

Burcak dedi ki...

can'sın, canımsın.. Teşekkür ederim bu harika bir yazı olmuş çok sağol bitanem... duygulandırdın beni yine...

keLemek dedi ki...

bitanişimm
ne demekk ne demek (:
love uuuuuuu
cok