Pazartesi, Mayıs 23

kayib kelemek.


ah blog.nasi ozledim seni bilemessin.
beni sorarsan iyiyim..twitter elimin altinda orda civildiyorum arada.
fotograf cekip yukluyorum falan
gun boyu sözlük vs.
neler olmadi neler. mert geldi ve gitti.
canim kuzenim kitap cikardi.. hepsini anlatacagim tek tek

kosturuyorum
dugune bisiy kalmadi farkinda misin
benim papuc etek canta su bu hazir
bi eksigim kupe sanirim??
dugun icin
kinaya tam takimim..
.
su siralar keyfim cok yerinde..cok..masallah

kisa surede o kadar cok tanisma yasadim ki. o kadar cok stress olup o kadar cok belli etmemeye calistim ki (:
guzeldi ama cok..
hayat.
bir yanip bir sonuyor..goz kirpiyorsun bana..
bu sefer tamam diye..

evet..trilayylayyylayyyy
(:
gecerken ugradim
cav.


*ne tatli papuclar ^_^ hepsi benim olsa..

Hiç yorum yok: