Cuma, Ağustos 13

bir gün bir kız doğmuş.Adı da Yeşim olmuş.


Böyle anlatamayacağınız,ne kadar anlatmaya çalışsanızda az kalıcak,bir şeyleri atlayacağım eksik kalacak diye yazamadıklarınız vardır.Özel günlerde sözel günlerde ya da durduk yere duygu çoşku salınımında karalarsınız bir kaç satır..

bu gün öyle bir gün.

Bu gün SENİN doğum günün, bu gün benden 30 küsür gün önce doğmanın bizim 40larımızın (ki mühim bir mevzuat bizim için) yıl dönümü.
sen fizik açısından şanslısın.40 olsan da maksimum 29 göstericeksin.Çünkü şarap tadındaki annenden almışsın baskın genomlarını (:
Hep minik ve hep tatlı sempatik olacaksın.Hayatın sana getirdiklerine inat sen hayatla kafa bulucaksın..dalga geçiceksin..bu da senin en takdir ettiğim en güçlü bulduğum hayata karşı en kafa tutuş şeklin olacak..hep..
bir gün olacak.a-a bu kadar mutlu olunur mu diyeceksin.bir adam olacak.tüm eskiyi silecek.elinden tutacak.bak aslında Aşk böyle bir şey, ben sana bunu yaşatmaya geldim diyecek.
senin gözlerin ışıldayacak ve düğününüzde saçımdan kıyafetime,papucuma çantama kadar olan tüm masrafları enişte bey ödeyecek.Çünkü biz liseden mezun olalı çok olmuş olucak, sende liseyi bitiripte evlenemeyeli (:
Hayat ard arda pek güzellikler sunmasa da sen ona bak ben senden güzelim, ve her gün daha da güzelleşiyorum diyebileceksin.Çünkü her gün daha da güzelleşiyorsun ve güzelleşeceksin. Doğum gününde yaş almak yerine yeni yaşından günler verip yine nanik diyeceksin..
ve ben seni hep ama hep seviyor olacağım.
elimden geldiğince,becerebildiğimce fiziken yanında olacağım..ama aklımın bir köşesi çok öncelerden beri olduğu gibi hep senin olucak..
ve her daim bendeki yerin kıymetin aynı olacak..bundan önceki 24 yıl gibi..
nice yaş almalara zeytingöz.
Seni çok Seviyorum.inanmazsın.bu böyle(:

Hiç yorum yok: