Cuma, Ağustos 20

before and after..

beni merak edenler icin geliyor simdiki yazim..
biraz iyiceyim.sicaklar zorluyor bunyemi arada o kadar.yuzumun ortasindaki agirliga alistim.hep kalacak olmayisi beni sevindiriyor.
.
sonra birde bu yazim mujgan&yesim ikilisine bizi bu operasyonumda yanliz birakmayip destek olduklari icin.gelisen tum son dakika durumlarina ve oncelerine hazirlikli olup bize kucak actiklari icin :)
bir de canim arkadasim gorupte sayikladigimdan bir kosu gidip bana aldigin dondurmali pasta icin..ben cevremdekilerden cok birsey beklemem..gercekten..ilgilendiklerini hissettigim anda bana verdikleri saman copu paha bicilemezdir ben onu cerceveye koyar bas ucuma asarim.soranlara da hikayesini anlatirim..
pek tabi ki dondurmali pasta ile samat copu bir degil.yesimle de kimse bir degil zaten.biz hep var olacak 2 cadiyiz..bir de mujgan teyzem cok mutlu olsun.hayat o beyaz elbise gibi yakisan seyler getirsin hep ona
ameliyat oncesi gunden kareler de sizle olsun asagida..





2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım kacırmısım..gecmısler olsun kelebekcım amelıyat ıcın.hayırlı ramazanlar sana ve sevdıcegıne.

keLemek dedi ki...

tesekkurler dolunaycim
hepimize hepimize..
ve nildaya opucukler :)