Cuma, Ağustos 20

bir ameliyat ozeti.



doktordan geldim.doktolari hastaneleri ve sahip olduklari o garip kokulari sevmem.sevenin oldugunu da sanmam.yani kim o tur rahatsiz durtulerin sempatizani olabilir ki?
tamponlara elveda dedik.zira kendileri sali gununun ogleden sonrasindan beri bizleydi.
.
bu ameliyat ve bu genel anestezi benim ilk bayilma olayim oldugundan cok heyecanliydim.dusunulunce ordaki bir suru hipokrat yemini etmis insana 'hadi ozgur hur irademle size geldim ve beni uyutun akabinde belirledigim organim uzerinde calisin' diyorsunuz.boyle dusununce biraz sacma degil mi.
zaten ben biraz sacma acilardan dusunurum ara ara..
neyse ameliyat sureci benim icin epey sancliydi zira sacma dusunmek yani sira&pesi sira gozunde buyutmeyi ve buluttan nem kapip hastalik hastasi olmayi da getirebilir eger bir basak burcuysaniz.
beklemek,kolumdan testler icin kan almalari alt yazilarda gorulen yolu acmalari ve her gelen farki doktorun benzer sorular sormasi bunalticiydi.
ameliyata girerken bir de sacma onluk giydirmiyorlar mi boyle arkasinda iki bagcik ve gerisi dekolte olan bakalim bu renk bana yakisiyor mu bile diyemiyorsunuz.mecburen pardoooon bu benim bedenim degil gormuyor musunuz pot durdu diye haykirmaniz gelse bile anlamsiz.
.
ameliyat masasina yattigimda kendi doktorumun haricinde gordugum doktorlar ve yaptiklari bos konusmalar vardi benim nefes alis verislerimin pek ard arda olusu heyecanimi ele verdi ister istemez tabi.
-heyecanliyiz galiba? diye sorunca
- ilk olunca biraz oluyor boyle tabi cevap verdim
-aaa ama hic ameliyathaneleri merak etmez miydiniz bakin isiklar falan ben cok merak ederdim
-valla hic oyle garip! meraklarim olmadi (dis ses)
(ic ses)merakin olmasaydi tip fakultesi diploman da olmazdi sanirim.
diger yandan kolumla ugrasan anesteziciler ve yapistirdiklari yuvarlaklar parmagima kistirilan mandal ile
iste b* hanim uyumaya hazir ol dedim son derin nefesimle.
merakli doktor ise- simdi biraz basiniz donebilir....
-aa evet gercekten donuyor (donen isiklar....)

akabinde ne seslenme ne bir sey hatirladigim tek hareketim kendime gelipte gozlerimi acmadan ellerimi bilincsizce burnuma goturusum.sanirim hala orda olup olmadigini merak ediyordum..

-elleme ellemee.. diye haykiranlar gozumu korkutmus olacak ki gozlerimi aralamaya calistim.
ve bu korkudan gozleri acamama durumu bende hep olur. sanki gozumu acmayinca korktugum sey gerceklesmeyecek saniyorum..
akabindeki narkoz atma eylemlerini paylasmak istemiyorum zira pek bir bunye sarsiciydi..

ne diyoruz ozetle.nefes almak gibisi yok..
ve saglik gibisi de yok (:
birde su burnumun tepesindeki minik cati giderse..
2 ay gozluk takmakta yokmus yahu....


*konudan tamamen bagimsiz fotograflar gecen haftadan..kizlarla gittigimiz iftar ve sonrasinda seka park keyfi.ne gulmustuk o gece =)

dipmis notmus: arayanlar kadar aramayanlarin da cani sagolsun :)iyi gun ve kotu gun onemli tabi idrak etme durumlarinda..

ayrica 300.yazimi tum sevenlerle paylasmak istiyorum nedensiz..
esenlikler (:

Hiç yorum yok: