Cumartesi, Ekim 3

Move





Nasilda sıkıldın degil mi blog? her gun sevimsiz yazilar ..fotograf var yok, belli degil.Ne o guya kizimizi Amerikaya okumaya gonderdik :)
toparlayamiyordum.kelimeler dizi dizi bogazimda.yok ama cikmiyor, gelmiyordu bir araya.







bu arada ben olsam okuyucu, daha
da okumak istemezdim benimkisi gibi bir blogu ne
yalan soyleyeyim...(:
'Bu ne yahu?hani fotograf hani guzel iki cift soz' der sonrada sag ust kosedeki carpiya kosar adim giderdim..
Ancak ama lakin..
blog sahibesi olarak derim ki .. anlaticak cidden cok sey birikti ama malum kelimelerde birikmisti..
ancak yakin zamanlarin su an icin en bilinmesi gereken durum $udur;

artik mor perdeli, sallanan koltuklu bir evim var burada...
evet ..
Ta$iniyorum (:
her daim beni benden cok dusunen anne ve babam olmasi bana her an yakin olmalari beni guclu kiliyor..Biliyorum hic bir anne-babanin hakki odenmez ama inanin benim annemle babamin hakki hic hic hic odenmez...
hadi bakalim hos gelsin sonbahar ..
valiz valiz torba torba hazirim (:








*cin restaurantinda future teller
'rely on your own good judgement to lead you to success' derken(ba$ariya icin kendi kararlariniza guvenin!)
(hep oyle yapmi$imdir!=)
** okulumuzun sevimlileri.
***en sevdigim hershey's
****kiyira ithafen.soo'nun karde$ cup ile benim fall temali cup'um
*****ve school stufflarim (:




18 yorum:

Dolunay dedi ki...

oldu canım , amerıkaya gıttın , arada kelımelerın bıttı dıye, okumayalım bu blogu, oldu canım ; gorursem solerım.....senı cok sevıyoruz arkadasımmmmmmmmmmmmm.optum.

birsel dedi ki...

Evet annem bu arada bana benzeyen bir yönünü daha gördüm..Aynen bende kafamda problemlerim olduğu zaman dilimin ucuna gelen kelimeleri biraraya getirmede oldukça güçlük çekerim..Ama her şey yolundaysa kelimeler ağzımdan kendiliğinden dökülür..Yeni düzeninde Allah yardımcın olsun seni çok seviyorumm...

absalom dedi ki...

ben okumuyodum zaten sadece resimlere bakıyodum...

bişi kaybetmiş sayılmam o halde hehe...


kelime dediğin nedir ki kelemek bi toplanır bi toplanmaz...
no problem...


mutlu ol mor perdeli evde :))
çokmutlu...
en mutlu...
epen mutlu.

mor salkımlı akşamlar şarkısı aklıma geldi bak...
salkım mıydı o?
bilemedim şimdi.

:)


fredoooommmmmmm.

burda sevimli kafası yana yatmış gösleri kapalı sarı adam ikonu var.

:P

SiL BaştaN dedi ki...

Ahhh canım, iki satır da olsa yaz sen emi kelebekim, canın sıkkın biliyorum. Ama bak gördünmü seni şimdi daha güzel günler bekliyor inş.

Sevgimle kocaman kocaman öpüyorum gamzelerinden...

Yüreği güzel olan her zaman güzelliklerle karşılaşır hiç unutma bunu....

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

canım kardeşim benim eminim yeni evinde huzur içinde nice yazılar yazacaksın bizlere...
Olur öyle sessiz dönemler sonra puff yok olur gider...
Biz hep yanındayız hep senleyiz...Yeni yuvanın fotoğraflarını da bekliyoruz:)
Kolay gelsin kuzummm epeycene valiz olmuştur onca alışverişten sonra :)
Bu arada kırmızı bebişini de görmüş olduk az da olsa:D Minicik pc yerim onu ben (:
Öptüm çokkkkkkkkkkkk sevgiler...

nergisce dedi ki...

heyoooo tasinidin mi:)

svl dedi ki...

Bende burdayım canım sen yaz okuyoruz bak.Öpüyorum canım hersey daha güzel olucak mucks

basak dedi ki...

kıyırımmmmmmmmm yerim belliydi birşeyler döndüğü alacağım hesabını :)))

viva dedi ki...

Hayirli ugurlu olsun yeni evin güzelim : )

keLebek dedi ki...

Dolunaycim ne tatli yorumdur oyle ..
saol canim benim ya.
blog nasil destek nasil moral bana

keLebek dedi ki...

Canimin ici;
Ben sana benziyim
senin onda birin kadar muhtesem anne&dost&insan olayim
daha da bir sey istemem su hayattan..
benziyim hep benziyim.
Herseyim

keLebek dedi ki...

absalom
ama perdelerimize uymuyor o sarki
denistir =p

keLebek dedi ki...

Ablacim
kesinlikle yarinlarin ne getirecegi belli olmuyor asla ..
bak gecen hafta nerdeydim simdi nerede :)
saglik olsun yeter ki..

keLebek dedi ki...

ya cicegim
bana cay gel
istiyorum
nokta (:
bu cumleyi kurabilmek bile hos!

keLebek dedi ki...

Nergiscem!
eveeeeeeeeet (:

keLebek dedi ki...

Seval valla buralarda olun canim..
yoksa
yoksasi yok ..
valla ariyor gozlerim hemen
operim :)

keLebek dedi ki...

Vivacim
cok saol (:
cok tesekkurler

keLebek dedi ki...

Kiyir
diyorum.
ve sevincle
sariliyorum :)
yazacagim uzun uzun..