Cuma, Ekim 9

Especially

insanin evi gibisi yok..gercekten yok..
kahvemi yudumluyorum bir yandan.
bir yandan yarinki vocabulary quizime hazirlaniyorum..
notlarim istedigim seviyelerde su an..okul daha bir keyifli simdilerde..

sonra bazen insanlari anlayamiyorum.amaclarini.iclerinden gecenleri umursamiyorum da.cunku kendime dair zerre suphem yok..
hic bir zaman olmadi..olmayacakta..ben kendimi bildikten sonra beni bilmek isteyen bilir,bilmeyipte baskasini dinlemek isteyene de hayatta basarilar dilerim.
sevmiyorum bu huyumu.cidden bazen hat safhada umursamaz oluyorum..hayat ogretti ama.getiriler goturuler dengeleme elde kalan derken sonuca bakiyorum ona gore karar veriyorum..
ve umursamiyorum
dedim ya.
Beni bilen bilir..ben kendimi biliyorum :))
geri kalana geri de olana sadece guluyor ve guluyorum..az biraz da burkuluyorum...(ki$iler adina)

sonra bir baska kotu huyum daha var..insanlara bir cirpida isinip bir cirpida soguyabiliyorum.bir anda pek yakin olup bir anda arama kitalar okyanuslar sokabiliyorum..hic zor olmuyor.
ve gemileri tek seferde gozum kapali yakabiliyorum.iyi mi kotu mu bilmiyorum ama ben buyum neticede.
bunu yapmadan dusunup tasiniyorum elbet.pek cok kez hemde..sanslar tolereler...pesi sira...
sonra?
bana musade diyorum..ya da Sana musade..
aldirmiyorum.
ve bunu cok yakin bir zamanda yaptigim icin yaziyorum!

yaklasan heyecanlar var sonra..
pazar gunu firat agbimle valizim gelecek icinde beni ne gibi suprizler bekliyor bilmiyorum (:
cicegimde yetistirmis gondermis ya birseyler.merakimdan duramiyorum yerimde..
bi kere valizim bos bile olsa annemin kokusu sinmis olcak.koklarim bir muddet..(ki bos degil biliyorum)

halloween geliyor ayrica!!!..ne olucam bilin bakalim :))
dun aksam evimizde ilk misafirimi agirladim.Rachel is cikisi bana ugradi ve birlikte disarda yemek yedikten sonra bana kahve icmeye geldi..epey bir sohbet edip an'in tadini cikardik..
sansliyim cok hayat gercekten guzel insanlari cikariyor karsima..

bu aksam kunefe yedim bir de blog.Turk yemeklerinden uzak degilim.eridim bittim diye uzulen sevdiceklerime haber ederim :))
kahvaltilik alisverisimizi de yaptik..Haftasonu zaten partymiz var.. sarilacak sarmalar ..pastamiz profiterol olucak.balon dahi alicaz (:

evet evet cok is var ..
ama simdi vocabulary'ime donmeliyim..

yanimda hissetiklerim.iyi ki varsiniz ..
ve
annemm canimin yarisisin..

*the witch is
(:
arada tutuyor cadiligim ne yalan soyleyeyim ..o yonumu de seviyorum! =)
**daha evlerin suslenmemis hali.cekicem bol bol fotograf.merak etmeyin hic.(:


yours,
B*

6 yorum:

Dolunay dedi ki...

yasadıgın yer cok guzelmıs kelebekcım.

keLebek dedi ki...

hayatim o fotograf eski yasadigim yerden!
su an yasadigim yer inan cok daha guzel
ancak firsat bulamadim disari cikip fotograf cekmeye..(:
ve suslemeler daha tam olarak baslamadi onlari bekliyorum :))

Gökyüzünün ömRü dedi ki...

canım benim evindesin huzurlusun
yemekler güzsel ev güzel notlar güzel daha ne olsun
bol bol sağlık olsun mutluluk olsun pazar olsun party olsun:)
Sonraaaaaa ocak olsun kelebek ereğliye uçsun bizime ve konsun :)
Seviyorum seni
Fotoğraf bekliyoruz heyecanla...

Tirnakli Bakla dedi ki...

yaa ne guzel partiler,sarmalar,balonlar :) kiskandim,anin tadini cikar ! arada insan bunalip donmek istesede yasanilan zamanin tadi cikarilmali :)

absalom dedi ki...

mor perdeli evin resimlerini istiyoruz...

bakınız çoğul konuştum.

kendim için bişi istiyosam namerdim...
insanlık için.
insanlık namına.

nergisce dedi ki...

birseyler istesem:)
mesela partyden bol bol fotograf ama cok cok:D
olur mu sence?