Cumartesi, Ekim 17

Korean Food

bu kiz soz verdimi tutar blogi..
ama tabi araya Turkiye cantasi girince konuyla ilgili coskulu post yazilir kendini tutamaz bunye o ayri (: ay uclarimi bile seviyorum arada.
degil cicekten eregliden gelen bin bir
kelebek bin bir guzel soz renkli mektup guzeller guzeli kuzu fotografi..

evet neydi bu postumuzun konusu bir bakalim..
kore yemekleri uzak dogu mutfagi! :)
2 hafta onceydi sanirim evet.koreli arkadasim bizi e
vine davet edip kore mutfagindan lezzetler sundu ve ben solak bir insan olarak yine aci cektim! evet aci cektim cunku onlarin kullandigi cubuklari kullanabilmeyi ogretmen yine sag elini kullanana dusunce ben yine boynu bukuk kaldim.Ancak azmin elinden hic bir sey kurtulmadigi gibi onu da hemen ogrendim.
yemekler biraz baharatli olmak suretiyle oldukca lezzetliydi aslinda. bizim sarmada kullandigimiz yapraklari ayri kucuk bir tabakta ikram ediphaslanmis pirinci yine ayrica getirip buyrun ken
diniz sarin yiyin diyorlar..
dedim biz bunun hazirini yapiyoruz hemde sukadarini diyerek serce parmagimi gosterdim.
tabi yanlis anlasilmasin 'biz' den kasit asla 'ben' degil Turk milleti ve Turk milletinin hamarat bayanlari..
ama kim bilir bende bir gun sararim.olmayacak sey degil zira..(:
sonra boyle bizim mantimiza benzer corba tadinda bir yemek vardi..ama manti gibi kucuk ve ici kiymali degildi.daha irice taneli icinde yine iri patatesleri barindiran yine leziz bir secenekti.
ve bildigimizanam babam makarna vardi.ancak pek bir
baharatli pek bir yemesi zor olandan..
bir de yukarida fotografi olan yiyecek vardi ki tam olarak kendisinin ne oldugunu hatirlamaktayim lezzetide zihnimde yer etmis degil..
ancak baharatlarina ragmen ben sevdim.yine olsa yine yerim!
zaten bayildigimi bell edip bir daha denemek isterim diyip Turk samimiyetini de gosterdim ziyadesiyle ..

evet..
bu bir kore yemekleri postu idi.
sevgiler esenlikler (:

toppoki o lezzeti cok tatmin edici olmayan
sujaebi-manti corbasi (:
kateypte yapraklara verdikleri isimdi
ay konu eski olunca bilgilerde taze olmuyor.sorry.
gunu gunue yazicam bundan sonra soz..


fotograf aciklamasi
en uzakta ki koreli kizim so young
ortadaki bolivyali Silvana
ve koreli Soo


cicekim ameliyatla goz kucultmeye gitme merakta birakma beni burda =)
senin yerin nerede onlar nerede.lutfen.(: operiiiiiiiim


4 yorum:

Adsız dedi ki...

tam bilet alıp istanbul gidip estetik olacaktım ki minik notunu gördüm:)
Çok sevme onları çektiririm gözlerimi ona göre:D
Severim seni çok çok çokça canım benim...

Lunarita dedi ki...

ben senim tema'nı da sevdim, bu yazını da! =)

Biliyo musuuuun, ben de SOLağımmm! kihkih =)

Hatta yaklaşık 10 dk önce cezveden kendime ıhlamur dökerken, anneme bunların solaklar için olanı da varmış bana onlardan lazım dedim, ıhlamurun bir kısmını tezgaha döktükten sonra tabikide =)

Korean girl'leri de sevdim, şeker duruyolar... Bizim Kelebek'imizi sevmişler, ne de güzel ne de şeker =)

Loves dear ButterFly...

keLemek dedi ki...

cicegim sevemem kimseyii
seni sevdiiiiiiim kadar
tirinimm :)

keLemek dedi ki...

ay aynurcum saol
cok tereddut ettim ama
kis kis icimizi acar dedim :)
ve solak olmak bir ayricaliktir canim bosver
her ne kadar dunya bize ters olsa bile :D
ve korelilerim oyle ya cici kizlar (: