Cuma, Haziran 5

Sanki


Böyle bir sürü boncuğum pullarım taşlarım var saçılmış önümde duruyor ve ben bakıyorum onlara..Ne yapsam nası yapsam da güzel olsa en güzeli olsa..Karar verememek en kötüsü.Neyi nasıl yapacagını bilememek.Plancı programcıyım ya yakın gelecekten haberdar olmak istiyorum.Evet bunu istiyorum blog.

Zekiyim ya birde çok.Leb demeden Çorum'u anlatmaya başlıyorum hemen mesela;

Kişi kötü bir davranış sergilediğinde 'senin yaptığını Çorumlu yapmaz' denir ya o kadar kötü birşey yaptın ki Çorumlu dahi yapmaz manasında..Aslında yanılgı olurmuş o, Çorumda onu yine kötü davranış sergileyene söylenirmiş ama Senin yaptığını Çorumlu yapmaz! asla böyle kötü şeyler yapmaz sen çorumlu değilsin git burdan gibisinden manası verilirmiş.Hayır yarın öbür gün yolunuz Çoruma düşer,Çorumlu birine bunu söylersiniz a kelemek Çorum falan birşeyler yazmıştı da keşke daha dikkatli okusaymışım dersiniz lazım olur benden söylemesi =))

Nereye bağlayacağım bu anektodu peki(: Hani adalar süprizi vardı ya pazar günü için.Siyah hava şartları dedi telefonda,İstanbul yollarında olana bana 'Uçurtmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa' diye haykırdım o inkar etsede kabul etti en nihayetinde nasıl anladın ya hemen dedi.Ki süpriz konusunda merak ettirme potansiyelini sana anlatamam..Birden ama, adalarada ilk gidişim olucak hemde,nerden geldiyse aklıma o anda birden Uçurtma geldi (ki en son küçücükken uçurtma uçurmuştum) (:

ve ben Çorumla birlikte Uçurtmayı da anlamış oldum :D

Sonra bakma bu kadar neşeli durduğuma anlık sıkılmalar pek sık yokluyor bu gün.Güzel fotograflarım var akşama koyarım diyorum baktım ki sıkılmalarım geçti..Yarın da nişan var.Nişanlık halin var B* diye soruyorum kendime.
Ve B*

yokummmmmmmm diyor...



Bu sıra İstanbula çok sık gidecek gibiyim..Kahve bahane sohbet şahane planı var daha .. değil mi değil mi (:



karla karışık karma karışık*
en sevdiğim ruh halim midir nedir..

benledir hep..
Sanki



*Karede kahvaltıdan..kıyırın bakış açısından (:

8 yorum:

Bugra dedi ki...

Gördük bugün..

Elinde olan ve her an deği$ebilecek $eyleri kendine fazla dert ediyorsun Ponpon.. :)

Söyledim ama buraya da yazayım dedim :)

tuğçeadaş dedi ki...

evet evet :)))
şşşşttt ;)
belki araya bi uçurtma da sıkışır madem çok sevindin ;)

siyah dedi ki...

Süpriz kalmadı artık ama yeteri kada süpriz heyecanı da yaşattım sanırım :)
Dün yapılan test uçuşları tam bir fiyaskoyla sonuçlanmış olsa da artık uçamayan uçurtmamızın sorununu biliyoruz. Pazara istikbal göklerdedir.

Adsız dedi ki...

hersey gonlunce olsun canım.mutlu haftasonları...uzme yuregını...

Adsız dedi ki...

umarım haftasonu güneş güler yüzünüze ve uçurtmanız uçar göklere...
uç uç kelebeğim...Ferah tut yüreğini karabulutlara izin verme...

SiL BaştaN dedi ki...

Adalara yolculuk, kelebeğin bir kanadına benim de ruhumu alsan oraya götürsen, fayton sefası yaptırıp, birazcıkta gezdirip aynı kelebekle geri yollasan... Şimdiden iyi eğlenceler kelebekimmm...:))))

DENiZ dedi ki...

pek bi gizemli olmus bu yazin kelebekcim ;)

keLemek dedi ki...

-Bug;bir yerde mizaçç ne yapıcaksın..

-Tuğçe ablacım Uçurtma haftaya kaldı =(

-siyah = ((

-Dolunay;umarım canım saol..

-Çiçeim umduğumuzdan iyi geçicek yaz biliyorum

-Yükselin;
Çok heveslendim ya kalakaldım burda ablacım :(

-Denizcim;üstü kapalı gizli saklı yazmıyorum ama gizem katıvermişim bak istemeden de olsa x)