Çarşamba, Haziran 24

Gözü Aydın Olmak =)

Günlerdir süren gergin bekleyiş sona erdi sonunda..Sabah son bir kez telefonda görüşülüp sakinleştirmeye çalıştığım (son dakika dedikodularıyla:))
çiçeğim biraz önce telefon açıp güzel haberi verdi.Sevdiceği askerliğinin geri kalan 9 ayını Edirnede yapacakmış.Sevindik...Rahatladık...(:
Ama benim zaten ilk zamanlardan beri hissettiğim o taraftlardı.Hatta bloguna yazmışlığım bile var..
evet blog çok öngörülüyüm =)
Bir kaç güne kadar kavuşup süper zaman geçirsin benim kumrucuklarım...

19 yorum:

Adsız dedi ki...

canımsın canım...
O son heyecan dolu dakikalarda yine yanımdaydın...
Herşey için çok teşekkürler kelebeğim iyi ki varsın iyi ki canımsın...
Dualarınla iyi dileklerinle bizi hiç yalnız bırakmadığın için teşekkürler...
Blog blog bu kızın insan üstü güçleri olduğunu düşünür oldum bu aralar :)
Tahmin etti ve tuttu (:
Seviyorum seni kelebeğim...
Çok şanslıyım çok senin gibi harika bir dosta sahibim nerede olursan ol bir telefonla herşeyi paylaşabildiğimsin...
evet sevgili geliyor az kaldı :) heyecan dorukta...Keşke sen de bizimle olsaydın ankaradaki gibi nargile tavla keyfi sonra brothersta bir kutlama...Buralarda brothers yok ama elbet bulurduk kutlama yapacak bir yer (:
Özleniyorsun her an bunu sakın unutma...

absalom dedi ki...

nası yani?
kelebek?

bundan sonra senle konuşurken daha dikkatli olucam.

his miydi bu?
yüksek ihtimal mi?
doru söle..

arkadaşın gözü aydın bu arada :)))

keLemek dedi ki...

çiçeğim nasıl rahatladım bilemezsin bende inan..
ama enişte beyle konuşurkende pazar günü ona da dedim bak hep içime o taraflar doğuyor diye oldu ya için rahat ya 9 ay daha bir kolay geçicek =)

Adsız dedi ki...

ben de dikkatli olmanı öneririm :)
teşekkür eder gözü aydın olan arkadaş (:

absalom dedi ki...

teşekkür ederim gökyüzünün ömrü uyarın için :)

kemelek kelebenk kebelek felan diyodum.
artık kelebek hanım dicem.

:)

tırstım azıcık :)

keLemek dedi ki...

Absalom,
kura çekilecek dedikleri andan itibaren o taraf geçti hep içimden.Hatta çiçeğim Ankarayı çok istiyordu bana hep o tekirdağ ve çevresi gibi geldi..
ve
evet histi..
:)

keLemek dedi ki...

Çiçeğim abartma yahu =)

absalom dedi ki...

bende "göz" le ilgili yazdım ama ama bugün..
ben de hissettim demek ki :))

erdim galiba ben.

Adsız dedi ki...

inşallah cnm inşallah çabuk geçsin (: yapılacak nişanlar sözler var:D

keLemek dedi ki...

Absalom,
'cool'lluk ile 6.his ne kadar alakalıdır sorarım size?
hmm :)

keLemek dedi ki...

Çiçeğim;
hakkaten ne çok iş var şu önümüzdeki sene yahu..=)neyse böyle güzel işler olsun ben gelip koşturayım senin sözün için nişanın için

(minik minik kelebekler lafına da hayla gülüyorum hayla deli =)

absalom dedi ki...

elektrikler kesikti çalışamadım...

aaa nişan mı var?
kahve yani.
ehehe

keLemek dedi ki...

Absalom,
evet aksilik olmazsa benimde orda olacagım bir kız isteme seramonisi bol tuzlu bir kahve ve de =))
kızımızı istiyorlar kolay mı içeçek o kahveyi enişte bey..

absalom dedi ki...

yapmayın ya :)
ama yapın yapın fikir değiştirdim madem adet...

kız veriyoruz abi kolay mı?
alla allaa.

keLemek dedi ki...

Absalom,
yazılardan etkilenip o tarafa katılma,destek olma yönü sezdim tarafınızda
haksız mıyım
(:

Adsız dedi ki...

yaa çok tuzlu olmasın kıyamam ben aşkıma...
ooo hazırlanın millet seneye kız verme heyecanı yaşanıcak blog alemlerinde:D
herkes havaya girdi de gelen yok giden yok(:
kendi kendimize gelin güvey mi olduk nedir :D

keLemek dedi ki...

Çiçeğim öyle yada böyle olucak olan bu =)
evlatçıgın askerliği bitsin geliyor işte (:

Adsız dedi ki...

ona da takılıyorum böyle:)
en sonunda bıkacak benden gelmeyecek istemeye falan (:
herşeyin hayırlısı
o askerliğini bitirsin gelsin de zamanla olacak hepsi inşallah...
Biz gönülden sözlüyüz zaten...
Bir ömür sevmeye verdik sözümüzü...
Allahım bunu imzalarla nüfus kağıtlarına taşımayı nasip etsin :)
R*A* olmak dileğiyle(:

keLemek dedi ki...

arka fonada hangi aşk müziğini uygun görürseniz onu da ben koydum =)
canım benim.