Pazar, Haziran 28

Haftamızın Sonusu

Bir kıyır geldi ve geçti buralardan...
cumartesi geldiler kıyır,sevdiceği ve süpriz konukla..pek bir eğlenceli pek bir gülmeli pek bir sağa ordan sola sonra sağa dönlü vakit geçirdikten(resim değil fotoğraf düzeltmeleri gün boyunca birde:) sonra haydi dediler go-kart'a..
Kıyırın virajda bana azıcık çarpmasıyla boynumu birazcık acıttım.Kremler ilaçlar hayla acıyor az biraz =/

sonra bu günde yine bir deniz kenarı sohbeti,kahve keyfi derken uğurladık cicimi..doyamadık pek birbirimize ama bir 10 gün gerek bize tekrar sanırım o yüzden (:


sonra kızgınlığımın tepkisizliğe dönüştüğünü görüyorum bir de.davranış tarzları insanları mutlu ediyorsa bu şekilde varsın böyle mutlu olsunlar diyorum kendimce..haftasonu yorgunluğu var üzerimde hafif sızı ile..uyumalı...
yarın pazartesi..pek ekseriyetle geçiyor günler bu ara yine ..



*bu ara fotograflar hep akşam çekiliyor farkındayım gün yüzü göreceğim elbet blog :))
güzel günler göreceğiz güneşli günler =)

kaza mahali =P

4 yorum:

Adsız dedi ki...

keşke ben de sizinle olabilseydim hasret giderebilseydim :(
özlendin çokça...
mutlu pazartesiler kelebeğim :)

Adsız dedi ki...

eglencelı gecmiş sanırım carting felan,hasrette gıdermıssınız ...

mutlu bır hafta bası diliyorum sana.
resımlerın gece olması farketmez benım ıcın.
öpuyorum.

Unknown dedi ki...

Çiçeğim
sen hele?
öpücükler süper bir gün dilerim
kavuş sevgiline!

Unknown dedi ki...

Dolunaycım evet güzeldi haftasonum..Seninkide güzel geçmiş (:
süper manzalar var ..
valla bu aralar gece kelebeği gibiyim gündüz fotografı yok =/