Pazar, Eylül 29

peki bu blogspot ise ben neyim ve nerdeyim adlı çalışmamız ^_^

Bloga yazmayalı ne kadar oldu gerçekten hatırlamıyorum.. En son yazmalıyım yazacağım diyip kaçtım. ne ironi ama değil mi? Peki bu blogspot'un hali nedir? hala çözemedim ve bu postu yayınlayabilecek miyim ondan bile şüpheliyim açıkcası..Ama şu var ki cidden blogumu çok özledim. Sebeplerimi mazaretlerimi o okumasın bu okusunlarımı bırakıp yazacağım..zira bana iyi geliyor yazmak.. Cidden blogspota giriş 101 falan varsa ben bir gidip onu alayım. bir okuyayım öğreneyim. ama bu sefer kararlıyım cee diyip kaçmak yok uzun uzadıya yazacağım. uzun uzun olanı biteni cidden bak.. dur şimdi bir fotoğraf eklemeyi deneyeyim.. en sevdiğim yerden en mutlu olduğum anlardan.

1 yorum:

Leah dedi ki...

Yazmışsın bebeyim. Tebrik ediyorum! :)