Cuma, Haziran 11

kurcala-MAk.


evet.blogumu bozdum.kırdım döktüm arkadaşlar.yeni temalar bir bişiyler eklenmiş hemen deniyelim derken bu hali aldı.yukardaki kızcağız kenarda kaldı.ben zaten bu sıra pek yazamıyorum,vakitsizlikten..haftanın güzel geçen gününün pazar olmasından.(ki pazarları da yazıyorum efendim lütfen:))

iş bu ara çok stressli benim için..masamı tutuşturmak istiyorum üzerindekilerle birlikte.her gün uyanıp gelmek kabus..canım epey sıkkın bu konuda.çözüm çarede bulamıyorum sıkıştım kaldım.
canım sıkkın diyip somurtmak istiyorum.aklıma düşen an'lar oluyor gülümserken buluyorum kendimi.hani 2 dk canı sıkılsın insanın konuya odaklı olarak..
odak problemi yaşıyorum.sıkıntılara odaklanmayalım canım.derdimizde bu olsun.
uykusuz hafif can sıkıntılı.genelinde gülümsemeliyim efendim.
havalar nasıl olursa olsun.bizim havamız böyle karman çorman olsun!=)
sabitlendiğim zaman huzursuzlanıyorum.gezmem gerek.bu bünye bunu istiyor.anladım ben..
bak yine gülümsüyorum (:
ayrıca yazacağım konular var.unutmayayım..

*resim gugıl'a karman çorman yazınca çıkan kelebekli ilk enstantane.

Hiç yorum yok: