Çarşamba, Haziran 2

hafta ortasindan.

anlaticak yazicak paylasicak cok sey birikti yine..
hafta sonu ruzgar gibi gecti.
.
cumartesi tadinda pazartesi.
pek guzel sali.
ama kac gundur dilimde su SARKI.(buram buram 80lerde cocuk olmayi hatirlatan)
buragin mezuniyet balosunda istek olarak calindi.tabi 90li genclerden hic biri
bilmez iken ben nakarati hatirlayiverdim hemen ..
soyluyorum bu ara pek (:
carsamba olmus bile..
hafta bitti demek!

yours
b
kimi okuyucuM icin arka fon NiLden 'ellerim bilee cirkin benim'.....
mertin rusyadan getirdiklerinden.

4 yorum:

absalom dedi ki...

kelemennnkkkkk :))
kafadaki ne bilemedim.
kızılordu güney cephesi komutanı şapkası mı?

ehiehi

keLemek dedi ki...

eveet :)
nerden annadin (:

Stil Direktoru dedi ki...

yalnız bayıldım nereden buldun bunu bittim ya :)

keLemek dedi ki...

Sevgili Eda ablacım,
şapka gerçekten rusyadan geldi moskovadan.orda çalışan arkadaşım gelirken almış :))