Perşembe, Şubat 11

uçuyoruz ne güzel kamikaze..

ay savaşcılarını oldum olası sevdim.severim de.seveceğim de.
ama yandaki maksimum kızı benim. X şeklinde.
ve evet biz uçuyoruz o sırada..
bkz: kıyırparem ile
sonraki dakikada bizim kıyafetler bir anda değişip ay savaşçısı kıyafetlerimize bürünüyoruz ..savaşıyoru z akabinde.hayat ile
.
dün akşam sokakta valiziyle tır tır tır diye ses çıkararak yürüyen kız sana çok imrendim.bir yerlere gidesim geldi yine yeniden.
perşembeyi de bitirmenin mutluluğu içimde!
bu arada hala sorguluyorum.her günde işe gelinmez ki kardeşim.sanırım hiç bir zaman iş hayatına alışamayacağım.
ananem pamuk gibi.pamuk şeker gibi.yumuşacık.onu öpmeyi çok seviyorum.sanırım ilerde bende onun gibi bir anane olucam...
akşama aşk-ı memnu muuu var yoksa ^_^
*arnavutköy sahili.kıyır&kıyır
**ve şarkı.anısı olan türden.

12 yorum:

absalom dedi ki...

ahahahaaa
şaka demi bu?
şaka de kelemenk.
fotomontaj de.
bişi de.
hahahaaaa

ay aramııza biraz mesafe koyalım :P

keLemek dedi ki...

niyeymiş
cok bilmiş absalom bey.
fotomontaş değil ve benim ayağımda o sırada topuklu papuç var birde!o yüzden daha yukarı zıplamışım.
hıh

absalom dedi ki...

temem yüksek topuk varsa değişti konu.
ama ben nerden bilebilirdim ki çok sıçrayan kelemenk :P

Adsız dedi ki...

ben de orda olmak ben de uçmak istiyorum özledimmm 3 lü olduğumuz günleri...

basak dedi ki...

haydi kızlar ankara'ya kampanyası düzenleyeceğim..bol gülmeli hacettepe night :)

HaNdE... dedi ki...

SÜPPER RESİMM BUUUUUUUUUUUUU

svl dedi ki...

YAAA BENDE BÖYLE ZIPLIYIM BİRİ RESMİMİ CEKSİN YAA :(((

keLemek dedi ki...

absalom
hayla dalga geçiyorsun
seziyorum! :D

keLemek dedi ki...

çiçek istanbulaa gidelim ya
cidden uçalım cümbür cemaat

keLemek dedi ki...

kıyırrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
:(
ankaraya gelmek istiyorum ='(

keLemek dedi ki...

Handecim
teşekkür ederim
bizde zıplarken pek keyif alıyorduk
yoldan geçenlerde :D

keLemek dedi ki...

Sevalcim
bizim kaç tane çekildi de ancak bu havada çekildi
ve tekrar diyorum
toplantıdan çıkmışım altımda topuklu çizme kumaş pantolon.
ben zıplıyorum arnavutköy sahilinde :D